המעלית בתחנת הרכבת ברחובות במהלך עבודות השדרוג
המעלית בתחנת הרכבת ברחובות במהלך עבודות השדרוג

המעליות בתחנת הרכבת ברחובות עוברות שדרוג ובעלי מוגבלויות פיזיות נתקלים בבעיה

למערכת "ערים" הגיעו בימים האחרונים דיווחים על כך שהמעלית בצדה הצפוני של תחנת הרכבת ברחובות תקולה ובעלי מוגבלויות נאלצים להיעזר בנוסעים אחרים כדי להגיע לרכבת עצמה. מרכבת ישראל נמסר: "היום (שני) הסתיימו עבודות השדרוג של המעלית מצידה הצפוני של התחנה. בעוד כשבוע צפויים להתחיל עבודות השדרוג של המעלית מצידה הדרומי של התחנה (רציף 4) שימשכו כעשרה ימים"

פורסם בתאריך: 10.6.19 14:19

-->

למערכת "ערים" הגיעו בימים האחרונים דיווחים על כך שהמעלית בצדה הצפוני של תחנת הרכבת ברחובות תקולה. הדבר יצר בעיה עבור בעלי מוגבלויות פיזיות, שנאלצו להיעזר בנוסעים אחרים כדי להגיע לרכבת עצמה. יש שטענו כי הדבר אף גרם להם להחמיץ את הרכבת.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "בתחנת רחובות מבוצעות עבודות שדרוג של המעליות, לרווחת נוסעי התחנה. עלות השדרוג נעמדת על כ-200 אלף שקלים וכוללת החלפת כל המכלולים המכניים ומערכות הכריזה בשלוש המעליות. היום (שני) הסתיימו עבודות השדרוג של המעלית מצידה הצפוני של התחנה, לצד סיום עבודות השדרוג של המעלית ברציפים 2 ו-3 שהסתיימו לפני שבועיים. בעוד כשבוע צפויים להתחיל עבודות השדרוג של המעלית מצידה הדרומי של התחנה (רציף 4) שימשכו כעשרה ימים. אנו ממליצים לנוסעים עם מוגבלויות לתאם נסיעה מראש דרך אתר הרכבת או בטלפון 5770* על מנת שנוכל לתת מענה הולם".

המעלית בתחנת הרכבת ברחובות במהלך עבודות השדרוג

המעלית בתחנת הרכבת ברחובות במהלך עבודות השדרוג


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר