אסיר מובל על ידי השב"ס לדיון בבית הדין הרבני ברחובות

אסירים מובאים לדיונים בבית הדין הרבני ברחובות והתושבים ובעלי העסקים ברחוב בנימין מוטרדים

התופעה שמטרידה תושבים ובעלי עסקים ברחוב בנימין ברחובות: סמוך לחנויות, קופת חולים, משרד הפנים והעירונוער, מובאים אסירים לדיונים בבית הדין הרבני ברחובות תחת אבטחה כבדה. בשב"ס מגיבים: "מסיבות ביטחוניות, ליווים לאתרים אזרחיים מצריכים היערכות מיוחדת לשמירה על שלום הציבור וביטחונו, ועל ביטחון האסיר"

פורסם בתאריך: 10.6.19 09:45

-->

תושבים ובעלי עסקים ברחוב בנימין מוטרדים מכך שהם נאלצים להיתקל לא אחת באסירים המובלים לדיונים בבית הדין הרבני. האסירים אמנם אזוקים ומלווים באבטחה צמודה של שירות בתי הסוהר, אך הדבר רק מוסיף לעתים לחרדה.

תושבת שנחשפה להובלת אסירים כמה וכמה פעמים אומרת: "מדובר במרכז העיר. מסתובבים כאן מאות בני נוער וילדים ובמבנה שברחוב בנימין 4 נמצא אפילו מרכז העירונוער שמפעילה העירייה. בנוסף יש פה קופת חולים, סניף של משרד הפנים, חנויות ובתי מגורים. קצת הזוי שבאמצע היום מגיעה זינזאנה עם אסירים. קשה להתחשב בנו? למה כולם צריכים לראות אסיר אזוק מובל באבטחה כבדה עם בגדים כתומים, ולמה הרכב של השב"ס צריך לחסום את המדרכה לעוברי האורח? בשנת 2019 מדינת ישראל ושירות בתי הסוהר לא יכולים למצוא מקום ראוי יותר לדיונים של האסירים? זה ממש מכעיס, מטריד ומביך לראות דבר כזה באמצע היום".

אסיר מובל על ידי השב"ס לדיון בבית הדין הרבני ברחובות

אסיר מובל על ידי השב"ס לדיון בבית הדין הרבני ברחובות

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "יחידת נחשון נדרשת, בעת הצורך, להוביל אסירים לבית הדין הרבני ברחובות הממוקם במרכז העיר. מסיבות ביטחוניות, ליווים לאתרים אזרחיים מצריכים היערכות מיוחדת לשמירה על שלום הציבור וביטחונו, ועל ביטחון האסיר. בתיאום עם משטרת ישראל מובאים האסירים לבית הדין ברכב ליווי עד לנקודת העצירה הקרובה ביותר למקום, זאת כדי למנוע ככל הניתן מגע עם אזרחים ולעזוב את המקום בסיום הדיון במהירות ככל הניתן. יש לציין שרוב הדיונים מסתיימים בשעה אחת בלבד".

אסיר מובל על ידי השב"ס לדיון בבית הדין הרבני ברחובות

אסיר מובל על ידי השב"ס לדיון בבית הדין הרבני ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מישהו אולי יודע מה הקשר בין בית דין רבני לאסירים,הרי אסיר הוא מי שהורשע בפלילים ובתי דין רבניים מטפלים במה שקשור לנישואין.הרבנים לא מטפלים בנושאים פליליים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אסיר מכל סיבה שהיא המעוניין להתגרש בבית הדין הרבני מגיע לדיונים בליווי יחידת נחשון השומרת עליהם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר