חגיגות ריקודגלים ליום ירושלים ברחובות
חגיגות ריקודגלים ליום ירושלים ברחובות

מחוברים לשורשים: כך חגגו את יום ירושלים ברחובות

מאות תושבי רחובות השתתפו אתמול (שלישי) בצעדת 'ריקודגלים' שנערכה זו השנה ה-13 בעיר לציון יום ירושלים

פורסם בתאריך: 5.6.19 09:56

-->

מאות תושבי רחובות השתתפו אתמול (שלישי) בצעדת 'ריקודגלים' שנערכה זו השנה ה-13 בעיר לציון יום ירושלים. הצועדים רקדו במחולות עם דגלי ישראל, בלוני הליום וחולצות מיוחדות שהופקו במיוחד לאירוע, מלווים ברכב מנגן כל הדרך מסניף תנועת בני עקיבא ועד לרחבת העירייה – שם נערך האירוע המרכזי עם הזמר הרחובותי בן עשור. מיד לאחר מכן עלה אלישע בירנבאום עם להקתו ובשיאו של הערב הצטרף לבמת הזמר יונתן רזאל. בסיומו של האירוע הוקרן סרטון של בני הנוער על ירושלים.

חגיגות ריקודגלים ליום ירושלים ברחובות

חגיגות ריקודגלים ליום ירושלים ברחובות

 

אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל: "יום ירושלים הינו מסורת עירונית של אחדות העם, שבו אנו מוקירים ומעלים את ירושלים על נס שמחתנו. אני מודה לראש העיר ולכל השותפים בעשייה ברוכה זו".

אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "תנועות הנוער הנן חוד החנית של החינוך הבלתי פורמאלי בישראל. יום ירושלים הוא יום של כולם. בחברה הישראלית ישנם חילוקי דעות רבים, אך חשוב ואפשר לשמור על החיבור בינינו מבלי למחוק את חילוקי הדעות. לחגוג יחד את הדמוקרטיה ולחגוג יחד את הציונות. אני מקווה לראות כאן בשנה הבאה את תנועות הנוער הכלליות ואני מקווה שרחובות תמשיך להיות סמל של סולידריות ושותפות טובה בין ה'שבטים' השונים של החברה שלנו".

אסף אלבר, יונתן רזאל ואמיתי כהן

אסף אלבר, יונתן רזאל ואמיתי כהן

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "מחמם את הלב כל פעם מחדש לראות שבעיר הנפלאה הזו צומח וגדל נוער איכותי אשר מחובר לשורשיו. יישר כוח".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: "יום זה הינו מיוחד בכך שבני הנוער מובילים תהלוכה והרקדה עם שמחה בלב למען ירושלים בירתנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר