מצלמות אבטחה (צילום אילוסטרציה)
מצלמות אבטחה (צילום אילוסטרציה)

אישום: תושב רחובות הכה טכנאי מצלמות אבטחה ואיים עליו בירי

תושב רחובות לא היה מרוצה מעבודה של טכנאי מצלמות האבטחה, אז הוא הכה אותו באגרופים ואיים כי "יירו לו שני כדורים בתחת". המשטרה ביקשה לעצרו עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 3.6.19 13:06

-->

מאבק משטרת ישראל בפשיעה החמורה ובארגוני הפשיעה: חקירה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל הובילה להגשת כתב אישום נגד תושב רחובות בן 30, בחשד שהכה טכנאי מצלמות אבטחה שהוזמן בכדי לבצע עבודות התקנת מצלמות בביתו.

על פי כתב אישום שהגישה יחידת התביעות המשטרתית, הטכנאי הוזמן בחודש שעבר להתקנת מצלמות האבטחה ברחוב גרז ברחובות, תמורת 7,000 שקלים, ועבד במקום במשך יומיים. עקב אי שביעות רצונו של הנאשם מהעבודה, הוזמן הטכנאי ב-12.5 והתבקש לתקן את אחת המצלמות. הטכנאי הגיע יחד עם פועל נוסף ומיד עם הגיעו התבקש להיכנס לאחד מחדרי המקום.

על פי כתב האישום, מיד עם היכנסו היכה הנאשם את הטכנאי באגרופים בפניו תוך שהוא מטיח בו קללות קשות. כאשר ביקש הטכנאי לעזוב את המקום, הורה הנאשם לאחרים שהיו במקום לא לאפשר לו לצאת מהמקום תוך שהוא אומר: "אם לא מתקין אותם, תן לו שני כדורים בתחת". לפועל אמר הנאשם: "תשב בשקט שלא תצא מפה חי".

על פי כתב האישום, נגרמו לטכנאי שטפי דם בחניכיים, נפיחות בפניו ודימום.

הנאשם נעצר על ידי יחידה מרכזית במשטרת ישראל, מעצרו הוארך מעת לעת ולאחר חקירתו הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים, וכן בקשת מעצר עד תום ההליכים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר