עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

עו"ד קארין ברגינסקי: "בחגיגות שבועות של חוויות חסר ייצוג נשי"

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, שלחה לראש העיר רחמים מלול מכתב בדבר חגיגות חג שבועות ברשת חוויות, על כך שאינן כוללות הופעות של נשים. בעירייה מסרו כי "גם בשבועות נתכבד בהשתתפותן של נשים באירוע המרכזי ונציין כי הנשים מהוות חלק ניכר ומשמעותי מתפקידי הנהלת הרשת, מרכזיה ועובדיה"

פורסם בתאריך: 28.5.19 15:36

-->

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, שלחה לראש העיר רחמים מלול מכתב בדבר חגיגות חג שבועות ברשת חוויות, והתלוננה על כך שהן אינן כוללות הופעות של נשים.

ברגינסקי במכתבה: "בחג השבועות יתקיימו חגיגות ברשת חוויות ואני מברכת על כך. נראה כי במתכונת הנ"ל, 5 מוקדים שונים ומופעים שונים, כל הזמרים והאורחים שהוזמנו הם גברים. ראוי, חשוב ואף נחוץ ונדרש להזמין גם זמרות ואורחות ואני מבינה שהעניין התפספס וחשוב להדגיש אותו. תקוותי כי בנוסף לזמרים והאורחים הנפלאים נראה ונשמע גם זמרות ואורחות".

מהעירייה נמסר: "רשת חוויות עורכת מאות אירועים קהילתיים בשנה בהובלת נשים ולכבודן והן משתתפות בפעילויות קהילתיות ושותפות לעשייה של כלל גופיה, ביניהם בספרייה, במרכזים קהילתיים, באולם מופת, בבריכה הטיפולית ועוד ועוד. גם בשבועות נתכבד בהשתתפותן של נשים באירוע המרכזי. נציין כי הנשים מהוות חלק ניכר ומשמעותי מתפקידי הנהלת הרשת, מרכזיה ועובדיה. אנו מזמינים את כולם, ביניהם את עו"ד ברגינסקי, ללמוד אודות הפעילויות של רשת חוויות ולהצטרף לעשייה הענפה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר