המרכז האקדמי פרס
המרכז האקדמי פרס

הושג פתרון למצוקת החניה של הסטודנטים במרכז האקדמי פרס

לאחר מאבק של הסטודנטים מהמרכז האקדמי פרס על מחירי החניה בקרבת המכללה, ראש העיר הנחה: לא יירשמו דו"חות בכחול לבן במהלך השבוע בשעות אחר הצהריים ותתאפשר חניה חופשית ביום שישי. בנוסף, תיבדק אפשרות להכשרת השצ"פ העירוני לטובת חניה זמנית לכלל באי פארק הורוביץ בסכום של 5 שקלים בלבד למשך כל היום

פורסם בתאריך: 27.5.19 19:08

-->

לאחר מאבק של הסטודנטים מהמרכז האקדמי פרס על מחירי החניה בקרבת המכללה, נערכה היום (שני) פגישה בלשכת ראש העיר רחובות רחמים מלול, ובה סוכם כי לא יירשמו דו"חות בכחול לבן בימים א'–ה', החל מהשעה 16:00 ועד השעה 8:00 בבוקר למחרת, ובימי שישי החניה בפארק הורוביץ תתאפשר כחניה חופשית בכחול לבן.

הפגישה נערכה בנוכחות ראש העיר רחמים מלול, מנהל אגף  התנועה, השילוט, הפיקוח והשיטור העירוני ליאור שוקרי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק השירות לתושב והתחבורה, אבי קינד, מחזיק תיק הכספים ויו"ר ועדת החניות פינחס הומינר, ומנכ"לית המרכז האקדמי פרס, עופרה אלול.

בנוסף, הנחה ראש העיר את מנהל אגף התנועה לפתור את נושא החניה במגרשים הפרטיים ככל שיוכל, וקיבל את הצעתו של סגן ראש העיר יניב מרקוביץ, להכשיר את השצ"פ (שטח ציבורי פתוח) העירוני במקום לטובת חניה זמנית לכלל באי פארק הורוביץ בסכום של 5 שקלים למשך כל היום. עוד ביקש ראש העיר שבשצ"פ הנ"ל, לאחר שיוכשר, החנייה בימי שישי תהיה ללא עלות כספית.

מימין: אבי קינד, עופרה אלול, רחמים מלול, פנחס הומינר ויניב מרקוביץ'

מימין: אבי קינד, עופרה אלול, רחמים מלול, פנחס הומינר ויניב מרקוביץ'

 

ליאור שוקרי: "אני מחזק את ידיו של ראש העיר שבא לקראת הסטודנטים במכללת פרס. אגף התנועה יעשה מאמץ ככל הניתן להכשיר במהרה את השצ"פ, בתאום עם האגפים השונים, כפי שביקש ראש העיר".

עופרה אלול: "בפגישה שהתקיימה בלשכתו של ראש העיר רחובות, החליט ראש העיר לבוא לקראת הסטודנטים ולתת להם חניה ללא תשלום בשעות אחר הצהריים והערב ובימי שישי, ועל כך אני מודה לו בשמו של נשיא המרכז, פרופ' שפירא, ובשמם של הסטודנטים במרכז האקדמי פרס".

חשוב לציין כי באי הפארק מתבקשים לחנות במקומות המותרים לחניה. דו"חות חניה יירשמו במקומות האסורים לחניה.

נוי פארג', יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס, מסרה לסטודנטים: "אני נרגשת לבשר לכם שבתום הישיבה שהתקיימה היום בעירייה הוחלט על ההסכם הבא: הפשרת שטח ציבורי לטובת חניה למעננו בסמוך למכללה בעלות של 5 שקלים, חניה בכחול לבן תייה בתשלום עד השעה 16:00 בלבד, ובימי שישי החניה בכחול לבן בחינם. אנו שמחים שלאחר המחאה, ההפגנה, המכתבים וכל השאר, לא נהיה מוטרדים מנושא החניה בתקופת המבחנים והלאה.

"בשמי ובשם כל הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס, אני רוצה לומר תודה גדולה לראש העיר רחמים מלול ולסגנו יניב מרקוביץ' על האכפתיות ומציאת הפתרון למעננו בנושא חשוב כל כך. תודה מיוחדת לחבר מועצת העיר אביב איטח, שהיה לצידנו מהרגע הראשון 24/7, על הסבלנות וההכוונה הניטרלית בנושא. אין ספק שהוא הוכיח כמה הסטודנטים יקרים ללבו.

"תודה גדולה לצוות והנהלת המרכז, וכמובן למנכ"לית עפרה אלול על שיתוף הפעולה והתמיכה באגודת הסטודנטים באופן שוטף שמאפשר לנו לפעול למענכם. תודה לפעילי וחברי האגודה ולכל מי שנרתם יחד איתנו. שוב הוכחנו – יש לכם על מי לסמוך".

נוי פארג', יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס

נוי פארג', יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס

 

חבר המועצה אביב איטח: "המאבק השתלם. אני מברך את רחמים מלול שהשכיל להבין את המצוקה ואת זעקת הסטודנטים ומצא פתרון. אמשיך ללוות את התושבים והסטודנטים ברחובות בכל הנושאים החשובים לשיפור איכות חייהם בעיר. הקרדיט הוא של מלול. תפקידנו הוא לפעול למען הציבור ונמשיך לברך כשיהיו תוצאות כמו אלה. יישר כח לנוי פארג' וצוות אגודת הסטודנטים".

אביב איטח

אביב איטח


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה רק מוכיח שהבחירה ביניב מרקוביץ לסגן ראש העיר הייתה הבחירה הנכונה!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר