טקס לציון 42 שנה לאסון הנ״ד
טקס לציון 42 שנה לאסון הנ״ד

רשת חוויות ערכה טקס לציון 42 שנה לאסון הנ"ד שבו נהרגו 5 מתושבי רחובות

רשת חוויות רחובות קיימה טקס לזכרם של חמשת הנופלים בני העיר רחובות, אשר על שמם נקראו מרכז "חוויות בית החמישה" וגשר "הרעות" בכביש 411 בעיר. יו״ר הרשת אמיתי כהן: ״אנו מנציחים מדי יום ביום את חמשת הנופלים באמצעות פעילות הבית הזה״

פורסם בתאריך: 27.5.19 07:41

-->

אסון הנ"ד התרחש ב-10 במאי 1977, בעת תאונה אווירית בה התרסק מסוק "יסעור" של חיל האוויר הישראלי במהלך תרגיל בבקעת הירדן. באסון נהרגו 44 קצינים ולוחמים מגדוד 890 של חטיבת הצנחנים ו-10 אנשי צוות אוויר שהשתתפו בטיסה. בין 54 הנופלים מצאו את מותם גם 5 בני העיר רחובות: סמל יואב ירושלמי ז"ל, רב סרן דוד (דודו) כוכבי ז"ל, רב טוראי אליעזר (אלי) ישי ז"ל, רב טוראי אהרון בן חמו ז"ל, וסגן שלמה לייבוביץ ז"ל.

טקס לזכרם של חמשת הנופלים התקיים אתמול (ראשון) בבית החמישה בעיר, במעמד יו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן, חברת המועצה ד״ר רוני באום, הרב שרון דקל, משפחות הנופלים, בני נוער, תושבים והנהלת חוויות. את הטקס הובילו מירב אהרון מנהלת חוויות שוויץ רחובות החדשה, גולן ביטון מנהל תחום הנוער בחוויות, והמוזיקאי אופיר שמעוני בליווי קטעי שירה מאת משתתפי תחרות ״קול העיר לנוער״.

אמיתי כהן: "הערב התכנסו כאן לטקס לזכרם של הבנים, זיכרון שנושאות מדי יום ביומו המשפחות השכולות שאיבדו את היקר מכל. את הזיכרון ואת חייהם אנו מנציחים מדי שבוע במשך שנים, באמצעות פעילות הבית שמהווה בית פעיל וחם לקהילה. החיבור הזה, בין הנוער שמוביל את הטקס לבין הפעילות הקהילתית והבנים, הוא החיבור בין החיים והמוות, חיבור של המשכיות הקיום ושל הנצחת זכרם לדורי דורות. כי במותם ציוו לנו את החיים".

אמיתי כהן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר