חברי המועצה מרחובות בדרך להפגנה בתל אביב
חברי המועצה מרחובות בדרך להפגנה בתל אביב

מאות תושבים מרחובות הגיעו להפגנה נגד חוק החסינות בתל אביב

שני אוטובוסים מלאים במפגינים יצאו אתמול (שבת) מרחובות להפגנה ברחבת מוזיאון תל אביב נגד חוק החסינות. מטה כחול לבן ברחובות, שארגן את ההסעות: "עוד לפני שהוצאנו ידיעה לתקשורת כבר לא היו מקומות. הייתה ממש הסתערות, כמו כרטיסים לעומר אדם"

פורסם בתאריך: 26.5.19 07:54

-->

שני אוטובוסים מלאים במפגינים יצאו אתמול (שבת) מרחובות להפגנה ברחבת מוזיאון תל אביב נגד חוק החסינות, תחת הכותרת "חומת מגן לדמוקרטיה". בין המפגינים: חברים מסיעת "כחול לבן", שארגנו את ההסעות, מרצ והעבודה, וכן ראש העיר לשעבר יעקב סנדלר.

האוטובוסים, מלאים עד אפס מקום, יצאו בשעה 18:30 מטעם מטה "כחול לבן" רחובות, עם 110 מפגינים ומפגינות, ובנוסף להם יצאו עוד עשרות תושבים ברכביהם הפרטיים ובהסעות שונות.

ממטה כחול לבן רחובות נמסר על הביקוש להסעות: "המקומות להסעות נתפסו כשהם עוד היו ברמת השמועה, עוד לפני שהוצאנו ידיעה לתקשורת. הייתה ממש הסתערות, כמו כרטיסים לעומר אדם".

זהר בלום בהפגנה בתל אביב

 

איטל בציר אלשיך, ראש סיעת רחובות חופשית – מרצ ברחובות, השתתפה אף היא בהפגנה ואמרה ל"ערים": הערב הגיעו אזרחים להגיד שעד כאן. אלו היו הקריאות של בני בגין מעל הבמה: "עד כאן!". מרגע שביבי החליט לערער על יסודות הדמוקרטיה כדי להבטיח את חירותו, מרגע שהקו האדום נחצה, הבנו שחייבים לצאת לרחובות ולזעוק ביחד: עד כאן. ביבי מטיל מורא ומספר על האיום הגדול מחוץ למדינה, בשעה שהאיום האמיתי נמצא בתוך הבית שלנו: האיום הגדול מפני פגיעה אמיתית בדמוקרטיה ושלטון החוק, לצד התעלמות מ-20 אחוז מהאוכלוסייה שהם ערביי מדינת ישראל. כעת זה המבחן האמיתי של חלק מחברי הליכוד, לגלות מנהיגות אמיתית מהי. מבחן שבו יוכלו להוכיח שהם לא עוד נתיני ראש הממשלה. השאלה אם הם מוכנים להיישיר מבט למציאות העגומה של היום כדי להציל את הדמוקרטיה ולעשות מהלך היסטורי שייזקף לזכותם".

איטל בציר אלשיך בהפגנה בתל אביב

זהר וחני בלום עם אורית שרגאי בהפגנה בתל אביב


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בועז רחובותי אמיתי

    כל הכבוד רחובותיים יקרים!! כל התגאתי להיות חלק מזה! ישראלים אמיתיים. תבורכו

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר