רויטל פיינה
רויטל פיינה

חשש לחייה של רויטל, שעקבותיה נעלמו מאז יום שני. המשפחה מתחננת לעזרה

רויטל פיינה, בת 51, יצאה ביום שני מביתה שבחולון ומאז לא שבה. בני משפחתה מבקשים להרחיב את החיפושים מחשש לחייה. הבת: "היא השאירה לי מכתב סוחט דמעות. אני מתחננת בפניכם שתעזרו לי לאתר את אמא האהובה שלי"

פורסם בתאריך: 23.5.19 08:03

-->

רויטל פיינה, בת 51, יצאה ביום שני בשעה 16:00 מביתה שבחולון, ומאז נעלמו עקבותיה. גובהה 1.63 מטר, שיערה בלונדיני, היא לבשה מכנסיים שחורים וחולצה ורודה ונעלה נעליים שחורות. משפחתה טוענת כי היא ככל הנראה תפסה מונית ונסעה ליעד לא ידוע. יש שטענו כי הבחינו בה בקרבת קניון הזהב, אך מאז יום שני איש לא שמע ממנה.

"זה היום הרביעי שאחותי נעדרת", אומר האח עדי ארדניס. אנחנו רוצים להרחיב את החיפושים בתקווה שנמצא אותה בריאה ושלמה. אני מבקש שתעזרו לנו לקבל חשיפה ארצית לדבר הזה. הפצת התמונה בעזרת השם, תוביל לקצה חוט שיאפשר להגיע אליה בזמן".

רויטל פיינה

 

בתה של הנעדרת, דניאל, מסרה: "אני מתחננת בפניכם שתעזרו לי לאתר את אמא האהובה שלי, רויטל פיינה. היא השאירה לי מכתב סוחט דמעות. היא מאוד חולה וטענה שלא יכלה לשאת יותר את כאביה, ולכן אין לה ברירה אלא לשים קץ לחייה. בבקשה, כל מי שרואה אותה ויכול להציל את חייה, עזרו לנו. אנחנו גרים ברחוב המעפילים בחולון, קרוב לצומת דב הוז, נערכו חיפושים ועדיין היא לא נמצאה. היא כל החיים בשבילי, היא החברה הכי טובה שלי, האהובה שלי ואני לא יכולה לאבד אותה. אמא אני אוהבת אותך".

כל מי שיודע דבר על מקום הימצאה של רוויטל מתבקש לפנות למשטרת ישראל במוקדי 100.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר