מצעד הלפידים של שבט יאיר
מצעד הלפידים של שבט יאיר

צעדת הגבורה המסורתית לזכרו של יאיר אשכנזי ז"ל תיערך בערב ל"ג בעומר

מטרת הצעדה היא הנצחת דמותו של יאיר אשכנזי ז"ל באמצעות שיתוף הפעולה הקהילתי והעשייה למען האחר, וכן שמירה על הסביבה באמצעות קיום מספר מצומצם של מדורות והימנעות מזיהום אוויר

פורסם בתאריך: 19.5.19 07:44

-->

בערב ל"ג בעומר, ה-22.5.19, תתקיים צעדת הגבורה המסורתית לזכרו של יאיר אשכנזי ז"ל, שנפל בעת שירותו במילואים במבצע "צוק איתן".

יאיר אשכנזי ז"ל

יאיר אשכנזי ז"ל

בתי הספר היסודיים בשכונת רחובות ההולנדית ושכונת גבירול (הרצוג, בגין, נבון), 34 גני הילדים, תיכון רון ארד, הנהגות ההורים, מדריכי שבט "יאיר" וחניכיו, כולם שילבו ידיים במטרה לצעוד יחד לזכרו של אשכנזי ז"ל. בסיומה של הצעדה הקצרה יתכנסו בבית הספר נבון, שם יקיימו שירה בציבור ויציינו את ל"ג בעומר בטקס אש מרהיב וחלוקת מרשמלו על האש.

מטרת הצעדה היא הנצחת דמותו של יאיר אשכנזי ז"ל באמצעות שיתוף הפעולה הקהילתי והעשייה למען האחר, וכן שמירה על הסביבה באמצעות קיום מספר מצומצם של מדורות והימנעות מזיהום אוויר.

מוריה אשכנזי במצעד הלפידים של שבט יאיר

מוריה אשכנזי במצעד הלפידים של שבט יאיר

הצעדה תצא מפארק "אביסרור" בכפר גבירול בשעה 18:00, תעבור דרך רחוב יונתן, הר המוריה, הר שלמה, הר הצופים, הר כנען, ומשם לבית החינוך "נבון". בשעה 19:00 יתחיל בבית החינוך נבון הטקס בהנחיית שבט "יאיר", ובשעה 20:00 יתחיל טקס האש.

בזמן שהתהלוכה תעבור ברחוב יהונתן – בקטע שבין דוד אלעזר להר המוריה – לא תתאפשר תנועת כלי רכב. אגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות מלווה את האירוע יחד עם משטרת רחובות והשיטור העירוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר