בית הספר המר ברחובות
בית הספר המר ברחובות

תושבים באזור בית הספר המר ברחובות: "אפשרו לנו להשתמש במגרש הציבורי בשעות אחר הצהריים"

חברת מועצת רחובות עו"ד קארין ברגינסקי: "תושבים המתגוררים ברחוב שפינוזה והאזור מתלוננים על נעילת בית הספר המר בשעות אחר הצהריים, מה שמונע שימוש במגרש הציבורי". העירייה: המגרש נסגר לאור ונדליזם חמור ביותר שבוצע במקום. מנכ"ל החברה העירונית פועל בכדי לבצע הפרדה בין חצר בית הספר לבין השטח הציבורי הפתוח"

פורסם בתאריך: 13.5.19 14:55

-->

"תושבים מתלוננים כי במהלך השנתיים האחרונות הם פנו לרשות פעם אחר פעם וביקשו לפתוח את בית הספר המר בשעות אחר הצהריים על מנת לאפשר לילדים לעשות שימוש במגרש הציבורי, אולם פניותיהם נפלו על אוזניים ערלות". כך טוענת חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, בשאילתה שהעבירה לישיבת מועצת העיר שתתקיים בשבוע הבא.

ברגינסקי מוסיפה: "הקיץ מתקרב והילדים המתגוררים בסביבה רוצים ליהנות בחופש הגדול, לשחק, להעביר את הזמן, לנשום אוויר ולעשות שימוש במגרש. נעילת בית הספר פוגעת בהם כי אין להם מקום להיות בו בזמנם הפנוי".

עו"ד קארין ברגינסקי

עו"ד קארין ברגינסקי

 

מהעירייה נמסר: "המגרש בבית הספר המר נסגר ב-3.8.18 ולא כפי שנכתב, וזאת לאור ונדליזם חמור ביותר שבוצע במקום ונזק מוערך של עשרות אלפי שקלים שנגרם לציוד בשטח הספר. הנושא נמצא מזה זמן על שולחנו של ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית, אשר פועל בכדי לבצע הפרדה בין חצר בית הספר לבין השטח הציבורי הפתוח, ולאפשר פתיחה של המגרש המשולב גם בשעות אחר הצהריים. עיריית רחובות והחברה העירונית רואות חשיבות רבה בהנגשת כלל המגרשים בעיר לציבור בשעות אחר הצהריים, כולל אלה הפועלים בתוך בתי הספר, אולם ישנה חשיבות רבה לשמירה על הסדר והציוד הציבורי ומניעת הוונדליזם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר