מימין: דוד פילו, עמיחי אשד ומוטי אדרעי
מימין: דוד פילו, עמיחי אשד ומוטי אדרעי

פיקוד מרחב השפלה במשטרה הועבר מתת ניצב מוטי אדרעי לתת ניצב דוד פילו

היום התקיים ברחובות טקס החלפת פיקוד במרחב השפלה של משטרת ישראל. מפקד המרחב הנכנס, תנ"צ דוד פילו, ביצע במהלך שירותו מגוון תפקידי פיקוד ובכללם מפקד תחנת טייבה, מפקד תחנת קדמה, מפקד מרחב מוריה ובשנתיים האחרונות שימש בתפקיד מפקד מרחב יפתח

פורסם בתאריך: 12.5.19 13:28

-->

היום (ראשון) התקיים במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל ברחובות, טקס החלפת פיקוד במרחב השפלה של משטרת ישראל, במעמד מפקד מחוז מרכז ניצב עמיחי אשד, מפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן, ראשי ערים ורשויות, קצינים, שוטרים ובני המשפחות. בטקס הועבר פיקוד המרחב מתת ניצב מוטי אדרעי לתת ניצב דוד פילו.

תנ"צ מוטי אדרעי סיים את תפקידו כמפקד המרחב בתום שלוש שנים והוא עובר למחוז דרום, לתפקיד סגן מפקד המחוז.

תת ניצב מוטי אדרעי

 

מפקד המרחב הנכנס, תנ"צ דוד פילו (52), מתגורר במודיעין, נשוי ואב לחמישה ילדים. בשנת 1995 התגייס למערך החבלה במחוז ירושלים ובהמשך שרת כסייר לוחם ומפקד צוות ביחידת אתגר, עד לתפקיד מפקד היחידה. במהלך שירותו ביצע מגוון תפקידי פיקוד ובכללם מפקד תחנת טייבה, מפקד תחנת קדמה, מפקד מרחב מוריה ובשנתיים האחרונות שימש בתפקיד מפקד מרחב יפתח.

תת ניצב דוד פילו

 

מפקד מחוז מרכז, ניצב עמיחי אשד, נשא דברים בטקס החלפת הפיקוד ואמר: "מרחב שפלה הוא מהמורכבים שבמרחבים במשטרת ישראל, מרחב החולש על מרכז הארץ והריכוזים העירוניים שבו. כל אלו מעמידים אתגר יומיומי למי שמפקד על המרחב הזה". בתום דבריו הודה למפקד המרחב היוצא ואיחל הצלחה לשני הקצינים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מ מרכז

    מוטי אדרעי הוא קצין של הדור הישן, כוחני , אגרסיבי ובוטה כלפי הפקודים שלו. הוא דוגל בניהול לפי פחד. זה לא מתאים לשנות האלפיים. הוא חזק בלחימה בפשיעה ואינו נצמד לכללים, אבל זה גם חסרונו: הוא מחליט עם הרגש והתחושה הרגעית,לעיתים על חשבון העדר מחשבה מעמיקה ארוכת טווח. ממנהל בכיר בדרגת תנצ מצפים גם ליכולת אסטרטית של תכנון וניהול בקנה מידה גדול, ומוטי לא מתחבר לזה. הוא יותר "לוחם" מאשר "מפקד". אדם טוב לב ואנושי אבל לדעתי זה לא מספיק.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר