נוית עפג'ין
נוית עפג'ין

החיילת הרחובותית נוית עפג'ין, שקרויה על שם חללת צה"ל בת דודתה עינב מדהלה, נבחרה למצטיינת מחוז דרום בפיקוד העורף

השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם סמל נוית עפיג'ן מרחובות

פורסם בתאריך: 7.5.19 11:13

-->

השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם סמל נוית עפיג'ן מרחובות, המשרתת כמש"קית אופרטיבית במחוז דרום של פיקוד העורף.

בתפקידה הצבאי נוית אחראית על כל העזרים האופרטיביים במחוז ומנהלת את שגרת החיילים במחלקה (כמו סמלת מחלקה). תחילה נוית שובצה כעובדת חקר מודיעין, אך היא מאוד רצתה לשרת במחוז מפני שהגזרה מעניינת אותה. אביה היה מש"ק בקרה קווית בגדוד גיס 479, וכרגע הוא רס"ר במיל'. יש לה אח בכור בן 28 העובד בנגרות ובצבא הוא היה קשר גדודי. אח נוסף בן 25 משרת באוגדת עזה כנגד תקשוב (רס"ל).

נוית קיבלה הצטיינות ממפקד מחוז דרום, אל"ם יוסי כהן, וקודמה לדרגת סמל. לדבירה היא "גאה ומתרגשת להיות מצטיינת. ההצטיינות העניקה לי מוטיבציה להמשיך ולעשות את מה שאני עושה על הצד הטוב ביותר".

נוית קרויה על שם חללת צה"ל עינב מדהלה, שהיא בת דודה שלה. לדבריה היא שוקלת לחתום קבע, שכן היא מאוד מתחברת למסגרת הצבאית: "אני מגיעה מבית ציוני אשר תמיד דחפו בו לצאת לקצונה ולתת מעבר, לשאוף למצוינות".

נוית עפג'ין


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר