טקס יום הזיכרון באנדרטת גדוד 55
טקס יום הזיכרון באנדרטת גדוד 55

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ברחובות: אנשים עם מגבלה יובילו את הטקס המרגש לחללי גדוד 55

במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ייערך ברחובות טקס ייחודי מסוגו בארץ המושתת ומועבר כולו על ידי אוכלוסייה של אנשים עם מגבלה הפועלת ברשת חוויות. אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון הרשת: "החיבור של האוכלוסיות המיוחדות עם זכרם של הנופלים שחקוקים בלבנו לעד הוא מרגש במיוחד כי הוא מסמל עבורנו את הרעות והערבות ההדדית"

פורסם בתאריך: 7.5.19 10:21

-->

במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ייערך ברחובות טקס ייחודי מסוגו בארץ המושתת ומועבר כולו על ידי אוכלוסייה של אנשים עם מגבלה הפועלת ברשת חוויות. הטקס לזכרם של חללי גדוד 55, ייערך באנדרטה ברחוב הרצל פינת שדרות ח"ן.

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות: "האוכלוסיות המיוחדות הן חלק בלתי נפרד מהקהילה, על המורשת והערכים וגם על הכאב והאובדן. החיבור של האוכלוסיות המיוחדות עם זכרם של הנופלים שחקוקים בלבנו לעד הוא מרגש במיוחד כי הוא מסמל עבורנו את הרעות והערבות ההדדית ומזכיר לנו שבמותם ציוו לנו את החיים ואת האחדות בתוך החברה הישראלית".

ברשת חוויות רחובות פועלים מועדונים חברתיים לאנשים עם מוגבלויות שונות, ביניהם מועדון רעים, מעגלים – קטן עלינו ומעגלי קריאה, מועדון רימון ועוד. במסגרת המועדונים נפגשים הפעילים הן במרכז הקהילתי עצמו והן מחוצה לו, ועורכים פעילויות חברתיות מעשירות, יוצאים לטיולים וסיורים משותפים ברחבי הארץ, ועוד. המועדונים החברתיים, יחד עם נציגים מארגונים נוספים, חוברים יחדיו אחת לשנה ומקיימים את הטקס, בהובלתם של האוכלוסיות המיוחדות.

גלית אלבג, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, מספרת: "חלק ממשתתפי הטקס גרים בקהילה, חלקם דיירי מערך הדיור של אק"ים רחובות וחלקם דיירים מהוסטל. בטקס משתתפים גם רקדנים עומדים ויושבים מלהקת גלגלי ר.נ.י, חבורת הזמר של דיירי ניצן רחובות, זמרים מלהקת 'רוח חדשה' וכן מתנדבים בראשם יוסי זיו, אשר מביים גם את קבוצת התיאטרון המשולבת הפעילה בחוויות שוויץ המדע ומכין את משתתפי הטקס".

הטקס יתקיים ביום רביעי ה-8.5 בשעה 10:45 ברחבת אנדרטת גדוד 55 ברחוב הרצל 213, רחובות

טקס יום הזיכרון באנדרטת גדוד 55

טקס יום הזיכרון באנדרטת גדוד 55


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר