שרון מנור מפקד משטרת רחובות
שרון מנור מפקד משטרת רחובות

מפקד תחנת משטרת רחובות, סגן ניצב שרון מנור, נפגש עם תושבים ופעילים מקרית משה

חבר המועצה דני מרשה: "חשוב היה לי לדעת מה שרון מתכוון לעשות כמפקד המשטרה למען שיפור איכות החיים כאן. השאלה הזו נשאלה כי שרון שמע עד כמה יש מרמור בקרב התושבים"

פורסם בתאריך: 2.5.19 07:48

-->

מפקד תחנת משטרת רחובות, סגן ניצב שרון מנור, נפגש השבוע עם תושבים ופעילים משכונת קרית משה. את המפגש, שנערך במתנ"ס השכונתי, יזם המש"ק המקומי בבוש זאודה והשתתפו בו גם חברי המועצה דני מרשה ושאול צגהון. מטעם נציגי העדה האתיופית נכחו סלומון מלקו וזקני העדה.

את המפגש פתח המש"ק זאודה בדברי תודה על היענות התושבים, ולאחר מכן שוחח מנור עם התושבים וביקש לשמוע על תחושותיהם וצרכיהם. מנור ציין כי לפני כשנתיים הוא קיים מפגש דומה והרחיב על חשיבות הקשר של המשטרה עם הקהילה. עוד הוסיף כי המשטרה פועלת רבות בשכונה במגוון תחומי אכיפה.

דני מרשה: "במפגש העליתי מספר שאלות, אחת מהן התייחסה לעובדה שבעבר היו פגישות מעין אלו וחשוב היה לי לדעת מה הוא הפיק מהמפגשים ומה מבחינתו, כמפקד המשטרה, הוא מתכוון לעשות לשיפור איכות החיים כאן. השאלה הזו נשאלה כי שרון שמע עד כמה יש מרמור בקרב התושבים.

"השאלה השנייה ששאלתי הייתה האם יש תיאום בין המשטרה לראש העיר בנושאי הבעיות בכלל השכונות בעיר. דיברנו גם על הפגנות המחאה של יוצאי קהילת אתיופיה, שמטרתן הייתה להעביר מסר למשטרה ולמגר את התופעות הגזעניות, כפי שראינו בתחנת כיבוי האש ברחובות.

"בסופו של דבר אני, כנציג הקהילה, מפנה אצבע מאשימה לכל הגורמים המובילים. ספרתי 16 ילדים וצעירים שנרצחו בעשור האחרון או שחייהם נגדעו בגלל אלימות ואנחנו דורשים לראות את תוכניות הלימוד, ההשקעה באותם בני נוער שלנו, שלצערי אני לא רואה מספיק. רק לפני שבועיים התאבד צעיר בן 25 מהקהילה בגלל מרמור ותסכול. לא ראיתי אף גורם רשמי שמגיע אל המשפחה ושואל אותה מה קרה. נראה שאין התעניינות או עזרה ועצוב שזה המצב. אין סיבה שלא נפתור לאותם ילדים ובני נוער את הבעיות שצצות להם בחיים, ורצוי היה להגיע אליהם עוד לפני שהם מגיעים למצבים מסובכים".

דני מרשה

דני מרשה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר