סמ"ר שחר וינר
סמ"ר שחר וינר

תושבי רחובות ונס ציונה בין מצטייני החטיבות והאוגדות בצה"ל

השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות בצה"ל, לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם סמ"ר שחר וינר מנס ציונה, ורב"ט לידן פסחוביץ' וסמל אלמוג עמיר מרחובות

פורסם בתאריך: 30.4.19 07:57

-->

השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם, סמ"ר שחר וינר, רב"ט לידן פסחוביץ' וסמל אלמוג עמיר.

מצטיין מח"ט גבעתי: רב"ט לידן פסחוביץ', מדריך קליעה בחטיבת גבעתי, מתגורר ברחובות.

רב"ט לידן פסחוביץ', בן 19 מרחובות, משרת כמדריך קליעה בחטיבת גבעתי, "אני מדריך את הלוחמים כיצד להשתמש בנשק שלהם ומלמד אותם עליו".

על תפקידו מספר לידן כי הוא מאוד נהנה ומרגיש משמעותי: "אני נמצא במקום טוב ואני מרגיש שהתפקיד שאני עושה הוא חשוב. רכשתי פה חברים לכל החיים ואני נהנה ממה שאני עושה

על ההצטיינות שקיבל: ״זה משמח אותי לקבל אות הצטיינות מהמח״ט, זה נותן כוח להמשיך הלאה. זה כבוד גדול עבורי ועבור משפחתי לקבל את האות, ההורים שלי מאוד מתרגשים בשבילי, שמחים ומפרגנים״.

רב"ט לידן פסחוביץ

 

מצטיין מח"ז דן: סמל אלמוג עמיר, הנדסאי מיגון במחוז דן, מתגורר ברחובות.

אלמוג עמיר נבחר להיות מצטיין מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף, אל״ם לירון דונל. אלמוג התגייס לצה״ל ביוני 2017 במסלול עתודה כהנדסאי. את לימודיו עשה בתחום ההנדסאות, אדריכלות ובנייה בתיכון אורט רחובות והמשיך במסלול עתודה בכיתות י"ג-י"ד במכללת רחובות. במסגרת תפקידו הצבאי, אחראי אלמוג לבדוק את תקינותם של המקלטים בגזרת מחוז דן בפיקוד העורף.

״התפקיד הינו תפקיד משמעותי בעל אחריות רבה, אני אחראי על כך שהמקלטים במחוז דן, שלמעשה הם אלו שמגנים על חיי האדם בעת חירום, יהיו תקינים וראויים לשימוש״.

אחיו הגדול של אלמוג משמש כנגד בבסיס צריפין בחיל הקשר ואחיו הקטן לומד בתיכון במסלול שחרות שבסיומו יתגייס לחיל התקשוב. את הבחירה בו להיות מצטיין מחוז דן, הוא גילה ממפקדו כשבוע לפני חופשת פסח. אלמוג כלל לא ידע שהיה מועמד למצטיין מחוז והופתע כשנבחר. ״אני שמח מאוד שנבחרתי להיות מצטיין מפקדת מחוז דן ומודה על כך. זה מוכיח שמעריכים את עבודתי ואת התפקיד שאותו אני מבצע״.

סמל אלמוג עמיר

מצטיין קצין תותחנים ראשי: סמ"ר שחר וינר, מפקד צוות בגדוד דרקון באגד 215, תושב נס ציונה.

סמ"ר שחר וינר, תושב נס ציונה, משרת כמפקד צוות בסוללה א' בגדוד דרקון באגד 215, מפקד על צוות המורכב מ8 חיילים. שחר למד בתיכון גולדה מאיר שם הרחיב ביולוגיה ומחשבים, ולפני גיוסי לצה"ל שיחק בצורה מקצועית הוקי.

"תמיד ידעתי שאני רוצה להיות לוחם קרבי", מספר שחר ומוסיף: "כשסיימתי את המסלול שובצתי בגדוד דרקון, אחרי 4 חודשים יצאתי לקורס מפקדים כי רציתי להשפיע יותר, אחרי הקורס שובצתי בצוות בו התחלתי כלוחם, זה היה מאתגר אך תוך זמן קצר החיילים בצוות העריכו אותי, בעיני מפקד טוב צריך לדעת לשמור על קשר טוב עם חייליו אבל במידת הצורך לקחת אחריות פיקודית ולדרוש שדברים יעשו כמו שצריך".

על שירותו הצבאי מספר שחר: "כשאני מסכל אחורה על השירות שלי אני הכי שמח בעולם שיצאתי להיות מפקד, אני מעריך ומכבד את התפקיד של לוחם, אבל כמפקד חשבתי ואני עדיין חושב שהסיפוק העצמי הוא אדיר, המחשבה שילד בן 19 יכול לפקד על 8 חיילים והוא אבא ואמא שלהם כל השבוע היא מטורפת לדעתי. הסיפוק העצמי וההנאה בלראות חיילים שמחים בזכות מה שעשית, או משהו שהקמת ביחד איתם הוא מטורף".

למתגייסים לחיל התותחנים הוא רוצה למסור: "העצה האישית שלי למתגייסים החדשים היא לזכור לאורך כל הטירונות שזאת תקופה שעוברת , ולא צריך להיבהל מכל שבת או הפתעה בשירות (ויהיו המון), אלא לקחת את הדברים הטובים בכך ולנצל את הזמן לרכוש חברים שאני חושב שהם לכל החיים".

על חוויה מיוחדת שזכורה לו מהשירות מספר שחר כי אחד מחייליו הוא חייל בודד מאמריקה, ואחת החוויות הזכורות לו ביותר היה לארח את החייל אצלו לחג. שחר מספר שבאותו הרגע הבין מה המשמעות האמיתי של פיקוד – להיות בשביל החיילים שלך גם מעבר למסגרת הצבאית.

על תפקודו יוצא הדופן ומסירותו לתפקיד קיבל שחר את אות ההצטיינות מקצין תותחנים ראשי.

סמ"ר שחר וינר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר