רחוב זכריה חתוכה
רחוב זכריה חתוכה

מפגעי בטיחות תעבורה ברחוב זכריה חתוכה ושרעבי יעקב סעדיה הגיעו לשולחנו של ראש העיר

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, נפגשה עם תושבי הרחובות זכריה חתוכה ושרעבי יעקב סעדיה ונחשפה לסכנות בטיחותיות הדורשות טיפול מיידי. בעירייה אומרים כי עוד בטרם פגישתה של חברת המועצה עם התושבים, הורה ראש העיר רחמים מלול לטפל בנושא

פורסם בתאריך: 28.4.19 12:00

-->

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, נפגשה עם תושבי הרחובות זכריה חתוכה ושרעבי יעקב סעדיה ונחשפה לסכנות בטיחותיות הדורשות טיפול מיידי. במכתב שהעבירה לראש העיר רחמים מלול נמסר: "באזור שבנדון מתגוררים מאות תושבים, כ-128 בתי אב בשני הבניינים ברחוב זכריה חתוכה וכ-60 בתי אב בבניינים הנמוכים, בעת שבעתיד הקרוב (כיום בבניה) יקום בניין חדש בו יאוכלסו כ-72 בתי אב. מיותר לציין כי כמעט בכל בית אב מתגוררת משפחה עם ילדים קטנים. לבקשת התושבים נפגשתי עמם והועלו בפני מספר בעיות בטיחותיות הדורשות טיפול מיידי והכל כמפורט להלן:

בעקבות הבניה ע"י חב' גינדי בסמוך לכביש: עד כה היה כביש בו יכלו לנסוע רכבים בשני כיוונים, כיום זה לא אפשרי. היה ניתן לחנות את הרכבים בבטחה, כיום זה לא אפשרי. רכבי הצלה יכלו להגיע בלי שום בעיה, כיום המפרץ בוטל ורכבי ההצלה לא יכולים להגיע למקום. הילדים יכלו לחצות ו/או לרדת לכביש בלי שחייהם בסכנה, כיום הם נתונים לסכנה 24/7. קווי התחבורה המיועדים להסעת הילדים לבתי הספר לא יכולים להיכנס לרחוב לנוכח המצב שנוצר, דבר אשר שוב מהווה סכנה עבור הילדים. התושבים נאלצים לבזבז זמן יקר והמון בריאות בשעות הבוקר על מנת רק לצאת מהרחוב ואותו כנ"ל בעת שחוזרים מעבודתם.

כאילו לא מספיק כל האמור, ההתנהלות של אנשי הבינוי מהווה סכנה ממשית עבור התושבים, היות והם משאירים כלי עבודה מסוכנים זרוקים בשטח (ילד מעד על חוט שנתלה וכמעט קרה אסון). משאיות זבל יוצאות בנסיעה לאחור היות ואין מקום להסתובב וכך גם רכבים אחרים. קיימת סכנה ממשית ואף ודאית לאסון שעלול להתרחש.

הייתה תוכנית להרחיב את הכביש על שטח החול ביציאה לכיוון שילר, דבר שלא בוצע עד כה. אבקש לדעת מתי תיושם התוכנית?

הבעיות העיקריות אשר דורשות פתרון מיידי: הנגשה לרכבי חירום, פתרון מצוקת חניה, לאפשר כביש נגיש ובטיחותי בשני כיוונים".

עו"ד קארין ברגינסקי

עו"ד קארין ברגינסקי

עוד מוסיפה עו"ד ברגינסקי: "התושבים מלינים כי הם לא זוכים למענה הולם, ואף זוכים לתגובות מעליבות ולא ענייניות בעת שהם פונים לעירייה ("לא אמרנו לכם לקנות רכבים", "תשתמשו באוטובוסים"), ואף חשים מאיומים כי הם נענים ש"בקרוב המשטרה תחלק דוחות".

מהעירייה נמסר: "עוד בטרם פגישתה של חברת המועצה ברגינסקי עם התושבים, הורה ראש העיר רחמים מלול לטפל בנושא. מנהל אגף התנועה ומנהל אגף התשתיות טיפלו בנושא באופן אישי, ובהתאם לכך כבר הוכנה תוכנית הנדסית אשר עונה על פניות התושבים כפי שהובאו בפניהם, לרבות בנושא החניה ואפשרות הסיבוב בכביש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר