חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

החל מהבוקר ועד אחרי חג הפסח החניה בחינם בכחול לבן ברחבי העיר רחובות

בהתאם להחלטת מועצת העיר האחרונה, עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול-לבן בכל רחבי העיר כולל בפארק המדע החל מהבוקר (חמישי) ועד אחרי החג במוצ"ש. דו"חות יינתנו רק על חניה במקומות אסורים

פורסם בתאריך: 18.4.19 09:53

-->

עיריית רחובות מאפשרת חניה חינם במקומות המסומנים כחול לבן ברחבי העיר החל מהבוקר (חמישי ה-18.4) ועד אחרי החג במוצאי שבת ה-27.4 (לרבות בפארק המדע). זאת במסגרת החלטת מועצת העיר מיום 31.3 בהתאם להצעתם של חברי המועצה גיא צור, אבי קינד ופנחס הומינר.

בעירייה מבקשים לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחג בעיר, ולעשות זאת ללא דאגות חניה. כמו כן מבקשים בעירייה לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך החג ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחג ללא דאגות חניה. חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו רוצים לחזק את העסקים המקומיים ולאפשר לתושבי העיר לערוך את ההכנות והקניות לפני החג ובמהלכו – ברחובות. בהתאם להחלטת מועצת העיר, החל מהיום וגם לאורך החג נאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול-לבן על מנת להקל על התושבים. חג שמח לתושבות ותושבי רחובות".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח ושיטור עירוני: "אנחנו שמחים לאפשר חניה חינם ברחבי העיר לרגל חג הפסח, ואנו מזמינים את התושבים לעשות בה שימוש. פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה, על מנת להמשיך ולשמור על הסדר בכבישי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר