אירוע אפיית המצות העירוני בקרית משה
אירוע אפיית המצות העירוני בקרית משה

הצלחה לאירוע אפיית המצות העירוני בקרית משה

הצלחה להפנינג אפיית המצות בחוויות קרית משה: מאות משתתפים הכינו בצק מרודד על פי כל הדקדוקים לקראת החג

פורסם בתאריך: 18.4.19 07:53

-->

אולם מתנ"ס חוויות קרית משה הפך למאפייה אחת גדולה שבה התושבים וילדיהם אפו מצות מהודרות בעבודת יד. רידוד הבצק והכנתו התקיימו במקום ובחוץ הוצבו שני תנורים כשרים ומיוחדים לפסח שהובאו במיוחד לטובת האפייה. ברחבה נערך בנוסף הפנינג של דוכני הפעלה לילדים, והכל ללא תשלום. מאות המשתתפים הכינו בצק מרודד על פי כל הדקדוקים לקראת החג ועם סיום האפייה קיבלו האופים מצות ארוזות וטעימות.

אירוע אפיית המצות העירוני בקרית משה

 

האירוע הינו ביוזמת העירונוער ובשיתוף רשת חוויות והגרעין התורני "אורות חנן". בערב החגיגי השתתפו גם יו"ר רשת חוויות וחבר המועצה אמיתי כהן, שהביא את אירוע אפיית המצות העירוני לחוויות קרית משה, אבי יוספי מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך, וגולן ביטון מנהל המתנ"ס, שהפיקו את האירוע. הרב משה שחור, יו"ר עמותת 'בעין יהודית׳ שניהלה את אופן אפיית המצות, פיקח מקרוב על איכות המצות ועל כך שאופן ההכנה יהיה על פי כל הכללים. בכך, המצות שנאפו יהיו כשרות ומהודרות לחג.

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "אני שמח שקיימנו השנה את אירוע אפיית המצות העירוני במסגרת רשת חוויות. השקענו מחשבה רבה על מנת ליצור אירוע שיתאים לכל המשפחה ברוח חג הפסח, והתושבים הצביעו ברגליים ונהנו מאירוע מוצלח״.

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "השנה החלטנו לעשות אירוע משותף עם רשת חוויות וגרעין "אורות חנן". שמחנו שהציבור הגיע ונהנה מאירוע ייחודי ברוח החג".

גולן ביטון, מנהל חוויות קרית משה: ״אירוע אפיית המצות הוא מיזם קהילתי מדהים ברוח החג, שהעניק להורים ולילדים חוויה ייחודית. כל המשתתפים קיבלו בסיום הפעילות מצה שמורה שאפו בהתאם לכל הכללים״.

מימין: גולן ביטון, אבי יוספי ואמיתי כהן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר