עודד עמרם עם עובדי מועצת קרית עקרון בישיבה עם נציגי ההסתדרות בדרך לסכסוך עבודה
עודד עמרם עם עובדי מועצת קרית עקרון בישיבה עם נציגי ההסתדרות בדרך לסכסוך עבודה

הרמת כוסית "חגיגית" לפסח: עובדי מועצת קרית עקרון מתכוונים להכריז על סכסוך עבודה

הרמת הכוסית החגיגית של עובדי מועצת קרית עקרון הפכה לישיבה עם נציגי ההסתדרות בשל זימון לשימועים של עובדים שונים. יו"ר מרחב ההסתדרות עודד עמרם: "ביום ראשון נגיש בקשה לסכסוך עבודה". צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 3.4.19 21:20

-->

כ-80 עובדי מועצת קרית עקרון מקיימים בשעה זו הרמת כוסית "חגיגית" לפסח ברוח סכסוך עבודה, בשל זימון לשימועים של עובדים שונים.

לדברי העובדים, "הקש ששבר את גב הגמל" היה זימון לשימוע שקיבלה יושבת ראש הוועד מירי מליח, המשמשת כמזכירתה של מנכ"לית המועצה רינת דנון. מטבע הדברים, יושבת ראש הוועד אף נתבקשה לכתוב את הזימונים לשימועים לאותם עובדים שהיא בעצם אמורה להגן עליהם.

בין 80 העובדים שהגיעו (מתוך כ-150 עובדים במועצה), היו שאמרו ל"ערים": "שמענו שאיימו על עובדים שלא להגיע, לכאורה. בגלל שהם חששו לגורלם הם העדיפו להישאר בבית מהפחד, אך רובם המכריע התקשרו וחיזקו את המהלך ואת הוועד".

באירוע נאמו יושב ראש מרחב הסתדרות העובדים, עודד עמרם, ומזכירת האיגוד תמי סעיד. בנאומיהם תקפו השניים בחריפות את ראש המועצה חובב צברי ואת מנכ"לית המועצה רינת דנון, שלטענתם מזמנים עובדים לשימוע בנוכחות עו"ד ללא סיבות מוצדקות, לכאורה. בסיום דבריהם הצביעו העובדים פה אחד בעד ההצעה להכריז על סכסוך עבודה.

עמרם: "לא זכור לי שהתנהגו כך לעובדים בקרית עקרון, ואני מכיר את היישוב מקרוב. מזה שנים רבות לא היה כזה משבר של אי אמון והתעמרות של הנהלת המועצה בעובדים, לכאורה".

לגבי מירי מליח, ציין עמרם במכתב ששלח לחובב צברי כי "מכיוון שמדובר ביו"ר ועד עובדים, יש חשש כי הדברים לא נעשים בתום לב, ויש סוג של רדיפה אישית את העובדת רק בשל תפקידה כיו"ר ועד עובדים".

מכתבו של עודד עמרם לחובב צברי

 

צפו בדברי עודד עמרם ובהצעת ההסתדרות לצאת להליך של סכסוך עבודה:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר