המשלחת מטוברו בעיריית רחובות
המשלחת מטוברו בעיריית רחובות

רחובות מקדמת ברית "ערים תאומות" עם העיר טוברו מברזיל

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק קשרי חוץ, יניב מרקוביץ', קיימו השבוע מפגש עם משלחת בכירי טוברו בראשות ראש העיר ג'ורס קרלוס פונטיסלי, בדרך לחתימת הסכם ערים תאומות

פורסם בתאריך: 2.4.19 08:57

-->

משלחת כלכלית מהעיר טוברו שבברזיל הגיעה לאחרונה לפגישה רשמית בלשכת ראש העיר רחובות, רחמים מלול, במטרה לקדם חתימת הסכם ברית ערים תאומות. את המפגש והקשר עם נציגי העיר הברזילאית מוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק קשרי חוץ זו הקדנציה השנייה, עו"ד יניב מרקוביץ', אשר סקר בפני האורחים את הנעשה בעיר רחובות, את טכנולוגיות העיר החכמה שהעירייה מיישמת וטכנולוגיות סביבתיות חדשות שעומדות להיכנס לעיר, וערך להם ביקור במוקד העירוני. בראש המשלחת הברזילאית עמד ראש העיר, ג'ורס קרלוס פונטיסלי, ואיתו הגיעו גם מנכ"ל העירייה ג'ובנאי ברנרדו,  מנכ"ל החברה הכלכלית וגורמים עסקיים מברזיל.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות מקיימת שיתופי פעולה ענפים עם ערים ברחבי העולם וקהילות יהודיות. קשרים אלה מעשירים את הידע בעיר, מחזקים את הקשרים בין הקהילות ומביאים לפעילויות חינוכיות ולימודיות משותפות. אנו מקדמים בברכה את המשלחת מטוברו ונמשיך במגעים ובגיבוש ההסכם".

רחמים מלול וראש העיר טוברו, ג'ורס קרלוס פונטיסלי

רחמים מלול וראש העיר טוברו, ג'ורס קרלוס פונטיסלי

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "העיר טוברו רואה ברחובות כיעד מועדפת ליצירת שיתופי פעולה, בשל החדשנות, הטכנולוגיה, המחקר והאקדמיה שפורחים בעיר. עבורם יש ברחובות פוטנציאל גדול לשיתופי הפעולה, וראשי המשלחת ציינו את חשיבות הקשר עבור העיר טוברו ועבור הקהילה היהודית הגדולה המתגוררת בה. לעיר יש מאפיינים משותפים עם רחובות, בין היתר פועלת בה אחת האוניברסיטאות הגדולות בברזיל. המשלחת הדגישה את הרצון ללמוד ולפתח את תחום החקלאות המודרנית והפיתוחים הטכנולוגיים שיכולים להגדיל את התוצרת החקלאית. מהצד השני, המשלחת ציינה כי היא יכולה לתרום רבות לפיתוח ברחובות, בין היתר בחשיפה לזנים וסוגי החקלאות שמגדלים בברזיל וניתן לשלבם בחקלאות בישראל".

בתום המפגש סוכם על שמירה על קשר שוטף בין מרקוביץ' לבין בכירי טוברו, ועל בחינת מתווה של שיתוף פעולה וגיבוש הסכם ערים תאומות, ככל הנראה בכינוס נוסף לסיכום בין הצדדים. המשלחת סיימה את הסיור ברחובות בביקור במכון ויצמן למדע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר