יום טיפוח לניצולי שואה מרחובות
יום טיפוח לניצולי שואה מרחובות

עובדי קפלן ארגנו יום טיפוח לניצולי שואה מרחובות לקראת יום המעשים הטובים

חברי מועדון עמך רחובות זכו ליום טיפוח ויופי שארגנו עבורם עובדי קפלן לרגל יום המעשים הטובים

פורסם בתאריך: 1.4.19 14:59

-->

מחר (שלישי) יצוין ברחבי ישראל יום המעשים הטובים. לקראת יום זה מועדון עמך לניצולי שואה ברחובות לבש חג במסגרת פעילות של עובדי המרכז הרפואי קפלן, שכלל מופע מוזיקלי, טיפוח יופי, תספורת ואיפור. לסיום, כשהם עטופים בצעיפים צבעוניים, צעדו חברי המועדון על שטיח כחול וערכו תצוגת אופנה ססגונית שמחה ומחויכת.

לפעילות מיוחדת זו נרתמו גם גופים נוספים על מנת לשמח את לבם של חברי המועדון. מרגש ביותר היה כשאחת הניצולות תרמה את צמתה האישית להכנת פאה לנשים חולות סרטן של עמותת פאה לכל אישה, הממוקמת במרכז הרפואי קפלן, אותה סיפרה לפני כ-30 שנה.

יום טיפוח לניצולי שואה מרחובות

 

מועדון עמך לניצולי שואה ברחובות אומץ על ידי עובדי המרכז הרפואי קפלן לפני מספר שנים. במסגרת זאת עובדי המרכז הרפואי מגיעים במהלך השנה בחגים ומועדים לפעילויות שנועדו לשמח ולהעשיר את החברים בו. תצוגת האופנה והטיפוח רתמו אליהם גורמים רבים, ביניהם מארגנות האירוע מטעם ביה"ח, בלה עובדיה ורונית דביר, איילת הררי, עובדת מעבדה במכון הפתולוגי, ששרה והנעימה בקולה, אבי לידג'י, עובד מחלקת מיזוג אוויר שליווה אותה בקלידים, אוראל בלחסן, אחראי על ההגברה, ואמיליה גינזבורג, עובדת מעבדה אשר הפתיעה את אמה ניצולת שואה וחברה במועדון עמך.

יום טיפוח לניצולי שואה מרחובות

עוד נרתמו בהתנדבות מלאה הספר ניר אמסלם ממספרת "מהפך עיצובים" מיבנה, תלמידות מבי"ס מקצועי לשיער ואיפור בשם "עתיד פלמחים" שטיפחו, איפרו וסיפרו את חברות המועדון. גם מאפרת של ירין שחף השתתפה במחווה המרגשת. בנוסף פונקו הניצולים בערכת טיפוח לנשים וגברים תרומת חברת סקראה וצעיפים תרומת חברת "Topten". עופר בילו סנטר השתתף אף הוא בתרומה.

יום טיפוח לניצולי שואה מרחובות

 

רונית דביר ובלה עובדיה סיכמו בשם עובדי המרכז הרפואי קפלן והתורמים הנוספים כי תצוגת האופנה וטיפוח השיער והאיפור היו חגיגה אמתית ששימחה מאוד את חברי המועדון וכמובן את עובדי קפלן ואת כל המתנדבים והתורמים.

מחר (שלישי) יתפרסו עובדים רבים במרכז הרפואי קפלן במקומות רבים לרגל יום המעשים הטובים הארצי, ביניהם מרכז יום לקשיש בבית אלעזרי, דיור מוגן במזכרת בתיה, מרכז יום לאזרח הוותיק בקרית עקרון, בית חם לנערות במצוקה בקרית משה ברחובות, בית אבות נווה אורנים בגדרה, ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר