אביב איטח
אביב איטח

אביב איטח קורא לקיים דיון חירום בעקבות מקרי האלימות ברחובות בשבועות האחרונים

חבר מועצת רחובות אביב איטח: "למרות אגרת השמירה שנוספה לתשלומי הארנונה בשנים האחרונות, שוב חווינו בסוף השבוע דקירות, וזאת בהמשך ל-2 מקרי רצח שאירעו לאחרונה ברחובות. משהו בתחושת הביטחון של התושבים נסדק". בעירייה מגיבים: "ראש העיר והנהלת העירייה מצויים בקשר רצוף ותמידי עם משטרת רחובות ועם מפקד המרחב, אשר מטפלים בנושא זה"

פורסם בתאריך: 31.3.19 13:54

-->

חבר האופוזיציה בעיריית רחובות, אביב איטח, שיגר הבוקר לראש העירייה רחמים מלול מכתב דרישה לדיון חירום עם הגורמים הרלוונטיים במשטרת ישראל והשיטור העירוני, בנוגע לאלימות הגואה בעיר.

לדברי איטח, למרות אגרת השמירה שנוספה לתשלומי הארנונה בשנים האחרונות, משהו בתחושת הביטחון של התושבים נסדק.

במכתבו למלול הוא מפרט: "לצערי אנו עדים לאחרונה לריבוי מקרים של אלימות קשה ברחבי העיר, הן במרכזי הבילוי ובאולמות אירועים והן במרכז העיר. לפני מספר שבועות אירע רצח במרכז העיר ובשבועות האחרונים אנו עדים למספר אירועי דקירה ואלימות קשה שגרמה לפציעות קשות וסכנת חיי אדם. ברגעים אלה שוכבים בבתי החולים פצועים רק מ-2 המקרים בסוף השבוע האחרון.

האחראים הראשיים למניעת האלימות, אכיפה והגברת הערנות הם כמובן משטרת ישראל ותחנת רחובות, אך יחד עם זאת, ובמיוחד כאשר מדובר בתוך עירנו וכאשר תושבי העיר משלמים באופן קבוע אגרת שמירה, יש תפקיד חשוב גם לשיטור העירוני בהגברת הנוכחות, הערנות והאכיפה היכן שניתן ובהתאם לסמכויות שניתנו להם. אני משוכנע שניידות השיטור ועובדי האגף פועלים כל העת להגביר נוכחות ונראות, אך ייתכן שצריך להגביר נוכחות וניידות וכמו כן תקנים נוספים לפקחים. לכן ארצה לראות את תכנית העבודה והפריסה ברחבי העיר לפי סדרי עדיפויות".

עוד מוסיף איטח: "תושבי רחובות מודאגים. מיום שישי בבוקר אני מקבל פניות מהורים ותושבים אשר מרגישים פחות בטוחים, במיוחד לאור המקרה האחרון ברחוב לוין אפשטיין. כמי שהפיק בעשור הקודם אירועים רבים מכל הסוגים, אני יודע מניסיוני כמה ההרתעה ונוכחות הסירנות חשובה וזה לא משנה אם זו ניידת משטרת ישראל או ניידת שיטור עירוני.

חשוב להדגיש שלעתים מדובר באירועים אלימים ונפגעים של תושבי חוץ, אך כאמור מדובר בתחושת הביטחון של תושבי רחובות וכמובן במיתוגה בשל פרסום ידיעות שליליות. אני מבקש לקיים דיון חירום עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה, במשטרת ישראל והשיטור העירוני".

מהעירייה נמסר: "ראש העיר והנהלת העירייה מצויים בקשר רצוף ותמידי עם משטרת רחובות ועם מפקד המרחב, אשר מטפלים בנושא זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר