מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל
מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל

ספרנית במוזיאון מורשת יהדות תימן טוענת כי נאלצה להתפטר לאחר שלא אישרו לה לצאת ללימודים

עובדת מוזיאון מורשת יהדות תימן ותפוצות ישראל טוענת כי נאלצה להתפטר מעבודתה לאחר שלא אושר לה לצאת ללימודי תעודה במקצועה כספרנית, על אף שבמכרז בו זכתה כשהתמודדה לתפקיד היה מותנה שתעבור את הקורס, לכאורה. עיריית רחובות בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס לענייניהם של עובדים ספציפיים, אך נציין כי במקרה זה העובדת התפטרה"

פורסם בתאריך: 28.3.19 12:52

-->

עובדת לשעבר במוזיאון מורשת יהדות תימן ותפוצות ישראל, שעבדה במקום כספרנית, טוענת כי נאלצה להתפטר מעבודתה, לכאורה, לאחר שמנהל המוזיאון לא אישר לה לצאת ללימודי תעודה במקצועה כספרנית. כך נודע ל"ערים".

לטענת מקורבים לעובדת לשעבר, מנהל המוזיאון חנניה קורש לא אישר לעובדת לצאת ללימודים ורמז לה כי בקרוב היא תעבור שימוע, לכאורה. היא ביקשה למנוע מעצמה את המבוכה והתפטרה מתפקידה לאחר שנה שבה שימשה בתפקיד.

"מדובר בעובדת מסורה מאוד, שעשתה סדר בספרייה של המוזיאון", אומר גורם המעורה בפרטים. "לדבריה היא נרשמה לקורס, אך מנהל המוזיאון חנניה קורש לא אישר לה את הלימודים והיא נאלצה להתפטר מתפקידה כדי למנוע את המבוכה שבפיטורין. יש לציין שהיא נרשמה לקורס כי זה היה מותנה במכרז שהיא זכתה בו, ולא ממש ברור מדוע התעקשו שם שלא לאשר לה ללמוד. נגרם לה עוול גדול, ומעבר לכך הנהלת המוזיאון הפסידה עובדת מסורה. מדובר בתושבת רחובות, שכבר מצאה עבודה חדשה בעיר אחרת".

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס לענייניהם של עובדים ספציפיים, אך נציין כי במקרה זה העובדת התפטרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר