חגיגות פורים בגן המייסדים
חגיגות פורים בגן המייסדים

הצלחה גדולה לחגיגות פורים בגן המייסדים: כ-15 אלף הורים וילדים הגיעו לגן שהתחפש לפארק שעשועים

15 אלף תושבי רחובות ואורחים מחוץ לעיר הגיעו לחגיגת הפורים הענקית בגן המייסדים. ראש העיר הגיע ברכב אספנות מיוחד מחופש לשריף. הנוכחים נהנו מפארק שעשועים ענק, ממלכה מהאגדות, ביתנים ברוח אגדות ילדים ידועות, ועוד

פורסם בתאריך: 21.3.19 13:35

-->

15 אלף איש הגיעו היום (חמישי) לגן המייסדים ברחובות, בכדי לחגוג את חג הפורים עם כל המשפחה בפארק השעשועים הענק שהקימו עיריית רחובות והחברה העירונית לתרבות. באי הגן נהנו מפעילויות חווייתיות בהשראת דמויות אהובות מהאגדות, מתחמי יצירה של שלגייה ושבעת הגמדים, עמי ותמי, חד קרן ופיראטים, מתחם איפור כמו סינדרלה ועוד. וזאת לצד מבחר מתקני פארק שעשועים לכל המשפחה כמו גלגל ענק, סירת פיראטים, קרוסלה, רכבת חשמלית ועוד.

במהלך שעות הפעילות בגן המייסדים, עלו לבמה להקות המחול של החברה העירונית עם מופעים ססגוניים ומרשימים, וחניכי בימת הנוער סיפקו טעימה מוזיקלית משירי המחזמר המצליח "משחקי הקסם", ״מושלמת״ ומשיריו של יגאל בשן ז״ל.

חגיגות פורים בגן המייסדים

חגיגות פורים בגן המייסדים

 

חגיגות פורים בגן המייסדים

 

ראש העיר רחמים מלול, שנוהג להתחפש מדי שנה בחג, הגיע הפעם כשריף ברכב אספנות מיוחד, בצוותא עם רמי מדהלה, יו״ר ועד העובדים בעירייה, שהתחפש לקאובוי. סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳, הגיע בתחפושת של מצרי. עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות, התחפש למקסיקני. חברת המועצה ד"ר רוני באום התחפשה לאינדיאנית ולמקום הגיעו גם ממלא מקום ראש העיר זהר בלום וחברי סיעתו אווה גור ושמוליק בר דאנזאן  כולם, יחד עם מנכ״ל העירייה דורון מילברג וממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, הסתובבו בין החוגגים ברחבי הגן ולאחר מכן עלו לבמה.

השריף רחמים מלול והפמלייה לפני היציאה לגן המייסדים

 

השריף רחמים מלול והפמלייה בדרכם לגן המייסדים

 

רחמים מלול והפמלייה בגן המייסדים

רחמים מלול בירך את אלפי החוגגים ואמר: ״אנחנו שמחים שבאתם לחגוג איתנו כאן, באירוע המרכזי לפורים. אנו ממשיכים במסורת של פיתוח התרבות בעיר. תודה רבה לכל השותפים שעמלו ימים ולילות למען האירוע הזה. פורים שמח".

מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: ״אירוע פורים הוא רק הספתח של עונת האירועים – בחג הפסח וביום העצמאות. ראש העיר דורש מאתנו למנף את התרבות בעיר ואנחנו משקיעים בכך משאבים רבים״.

חגיגות פורים בגן המייסדים


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר