אקדח הפלסטיק ששימש את השודד
אקדח הפלסטיק ששימש את השודד

השודד המגרד: שדד סניף דואר וקנה בכסף כרטיסי חישגד

משטרת ישראל פענחה את שוד סניף הדואר שאירע בראשית החודש בנס ציונה

פורסם בתאריך: 20.3.19 15:18

-->

בתום חקירה מורכבת של משטרת ישראל, פוענח אירוע שוד סניף הדואר ברחוב הבנים בנס ציונה, שאירע בתאריך 3.3.19. לאחר השלמת גיבוש התשתית הראייתית, צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד החשוד, בן 29 מגדרה.

מחומר החקירה עלה חשד לפיו החשוד נכנס בשעות הערב לסניף הדואר עם קפוצ'ון על הראש ובידו אקדח מפלסטיק הנחזה לאקדח אמיתי. הוא צעק לעבר שני הכספרים מספר פעמים כשהוא מכה עם האקדח על זכוכית האשנב ודורש כסף. הכספרים מסרו לחשוד כסף מזומן בסכום של אלפי שקלים והוא נמלט מהמקום.

בסריקות שביצעו השוטרים לאחר האירוע, נמצא רכבו של החשוד בקרבת מקום כשהוא מונע ובתוכו נמצאה מחסנית עם כדורי פלסטיק לאקדח. פקח עירוני דיווח למחרת על אקדח מפלסטיק שנמצא בחצר בית בסמוך למקום האירוע, והשוטרים מצאו בפח אשפה שליד הבית את הקופוצ'ון שאותו לבש החשוד.

מניתוח מצלמות האבטחה, תועד החשוד ביום שלמחרת כשהוא רוכש בקיוסק בגדרה עשרות כרטיסי מזל בכסף מזומן רב. פעילות מבצעית וחקירתית הביאה לאיתורו של החשוד מספר ימים לאחר מכן והוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה ברחובות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והשבוע הושלמה מלאכת גיבוש התשתית הראייתית והפרקליטות הגישה בעניינו הצהרת תובע לפיה יוגש נגדו כתב אישום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר