כמה מחברי ועד השכונה החדש של רחובות החדשה
כמה מחברי ועד השכונה החדש של רחובות החדשה

מחזיק תיק השכונות בעיריית רחובות, שאול צגהון: "מבחינתי לא היו בחירות ברחובות החדשה ולא מדובר בוועד רשמי"

מחלוקת בנוגע לוועד החדש ברחובות החדשה: חבר המועצה המחזיק בתיק השכונות, שאול צגהון: "אני מברך על כל פעילות של תושבים, אבל מבחינתי לא מדובר בוועד רשמי". היו"ר הנבחר, לכאורה, הראל אשד: "אני לא זקוק להכרה מאדם זה או אחר, הוסמכנו על ידי ועדי הבתים ואנחנו מייצגים את כל 2,600 המשפחות שבשכונה"

פורסם בתאריך: 20.3.19 08:27

-->

ב"ערים" נחשף השבוע כי בשכונת רחובות החדשה החליטו באחרונה על "בחירות בזק" להקמת ועד חדש ולמינוי יו"ר ועד חדש, וכי לאחר מספר פגישות שהתנהלו במהלך החודש האחרון נקבע על ידי ועדי הבתים כי חברי הוועד החדש הם הראל אשד שישמש כיו"ר הוועד, שירלי מויאל, שלמה מורנו, קובי הגרי, שחר אשד, ויקי מרומסקי ויעל קליין.

בעקבות הפרסום, חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק השכונות, שאול צגהון, מבקש להבהיר כי על אף שהוא נפגש עם הנציגים המדוברים, מבחינת העירייה אין מדובר בבחירות רשמיות ועל כן אין מדובר בוועד מוכר ורשמי, אלא בפעילי שכונה.

צגהון: "אני מברך על כל פעילות של תושבים שמבקשים לקדם עשייה בשכונה, אך עליי להבהיר שמבחינתי לא היו בחירות ברחובות החדשה ולא מדובר בוועד רשמי, אלא בתושבים פעילים, ושוב – אני מברך על כך. בימים אלו אנחנו מגבשים קריטריונים ברורים לעריכת בחירות בשכונות ברחבי העיר, וכל שכונה שתרצה בכך נקיים אצלה בחירות. מדובר בעבודה שדורשת לא מעט זמן וצריך להתאזר בסבלנות עד שהכל ייעשה בצורה מסודרת".

שאול צגהון

שאול צגהון

הראל אשד, יו"ר הוועד הנבחר, לכאורה, הגיב לדבריו של צגהון ואמר: "עם כל הכבוד, אני לא רוצה לקבל מאף אחד תעודה או חותמת שיכירו בנו כוועד השכונה. אני לא זקוק להכרה מאדם זה או אחר, כי את הכוח אנחנו מקבלים מהתושבים. הוסמכנו על ידי ועדי הבתים ואנחנו מייצגים את כל 2,600 המשפחות שבשכונת רחובות החדשה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר