מכון ויצמן (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
מכון ויצמן (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

פרופסור ממכון ויצמן ספג קללות קשות ואיומים מתושב רחובות: "אתה קבור במכון יא רוסי קקה. אני אהפוך לך את החיים לגיהינום"

תושב רחובות מואשם כי איים על פרופסור ממכון ויצמן: "אפרסם בכל העולם שאתה ניאו-נאצי. רצית פרס נובל, אעשה ממך נבלה". אזהרה: התוכן כולל קללות קשות

פורסם בתאריך: 17.3.19 13:46

-->

כתב אישום שהוגש לבית משפט השלום ברחובות, חושף שני מקרים יוצאי דופן של איומים שביצע תושב העיר כבן 41 כנגד פרופסור במכון ויצמן.

על פי האישום הראשון, בחודש דצמבר 2018, השאיר הנאשם בטלפון של המתלונן הודעה קולית ובה נאמר בין היתר: "מה קורה יא בן זונה רוסי מניאק, החברים שלך 8200 לא רוצים לעזוב אותי, יא שרמוטה מז… בתחת, תגיד לי איך זה שפותחים לך את התחת יא מניאק. שפטתם אותי יא בן זונה, אני אפתח לך את התחת יא מניאק, יא שמן מניאק, שימות הבן זונה, הבן מז… בתחת, יא בן שרמוטה רוסי מניאק, אני אפתח לך את התחת, הבנת, שמעת אותי? אתה מחוץ למכון לא תצא יותר, שמעת, אתה קבור במכון ויצמן יא רוסי קקה. אתה גמרת את הקריירה שלך יא בן כלב שרמוטה, מניאק, לא משנה עם מי תהיה בקשר יא בן כלב. תיזהר כשאתה יוצא מהמכון, תסתכל טוב ימין ושמאל, כי לא בטוח שמישהו שומר עליך שם בכלל. פעם הבאה לפני שאתה שם מישהו בכלא ארבע שנים תחשוב טוב, תחשוב טוב ארבע, חמש, עשר פעמים יא בן כלב, כי מחכים לך חיים אומללים".

על פי האישום השני, כמה ימים מאוחר יותר השאיר הנאשם בטלפון של המתלונן הודעה קולית נוספת, ובה נאמר בין היתר: "אני אשב לך על הווריד יא בן שרמוטה, עד שתגיד לחברים שלך לרדת לי מהחיים. יש לך רעיונות של נאצי, יא בן זונה. לשים אנשים במנהרות, בחדרים חשוכים. כמה אנשים רצחת יא בן זונה, רק את התינוק של רחל (שם בדוי) רצחת? אתה חושב שהיא היחידה שהתלוננה עליך שרצחת לה את התינוק? על מי אתה חושב שאתה עובד? אנחנו יודעים טוב מאוד שעשית ניסויים עליי. אני אפרסם בכל העולם שאתה בן זונה רוסי מזדיין, ניאו-נאצי יא בן כלב. אני אוכל לך את הראש. תגיד לכל האנשים סביבך שאתה גמור, יא בן זונה. רצית פרס נובל, אני אעשה ממך נבלה. אתה תעשה עליי ניסויים? מנגלה בן זונה, אני אפתח לך את התחת יא מניאק חתיכת זבל. אני אז… אותך, את אשתך ואת הילדים שלך יא בן שרמוטה. אני אהפוך לך את החיים לגיהינום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר