אורלי וילנאי וגיא מרוז עם ראש העיר רחמים מלול
אורלי וילנאי וגיא מרוז עם ראש העיר רחמים מלול

"עו"סים שינוי תדמית": יום עיון מיוחד בנושא תדמית העובדים הסוציאליים ברחובות

העובדים הסוציאליים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות עברו יום עיון מיוחד שעסק בתדמיתם, בהשתתפות אורלי וילנאי וגיא מרוז, פאנל מיוחד שכלל גם מטופלים ועובדים סוציאליים ומנהל אגף הפיקוח על הבנייה והנגישות, ניסים מחבוש. ראש העיר רחמים מלול: ״אתם עושים עבודת קודש"

פורסם בתאריך: 15.3.19 07:39

-->

עשרות עובדים סוציאליים מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות התקבצו אתמול (חמישי) במתנ"ס חוויות שווייץ ברחובות החדשה ליום עיון מיוחד שנערך עבורם ביוזמת צוות העבודה הקהילתית באגף, בראשותה של חגית קמפלר. יום העיון עסק בנושא לא שגרתי – תדמית העובדים הסוציאליים – ונקרא "עו"סים שינוי תדמית".

היום נפתח בדבריו של ראש העיר רחמים מלול, שהזכיר כי הוא כיהן בעבר כמחזיק תיק הרווחה בהיותו חבר מועצה, וכי הוא מכיר היטב את עבודתם: "אתם עושים עבודת קודש ואני מכיר, מוקיר ומעריך אותה מאוד. עבודה סוציאלית היא מקצוע שוחק מאוד, בשל הקושי לעמוד מול מטופלים ברגעי המצוקה שלהם לאורך זמן. המדד הטוב יותר לכך שאתם עושים עבודה מצוינת באגף לשירותים חברתיים הוא העובדה שתקציב הרווחה של עיריית רחובות גדל מדי שנה, וכיום עומד על כ-10% מתקציב העירייה הכולל, שהוא בהיקף של כמיליארד שקלים".

יום עיון מיוחד בנושא תדמית העובדים הסוציאליים ברחובות

יום עיון מיוחד בנושא תדמית העובדים הסוציאליים ברחובות

 

לאחר מכן הרצו בפני העובדים הסוציאליים אורלי וילנאי וגיא מרוז בנושא "הכוח לשנות", נערך פאנל בהשתתפות עובדות סוציאליות ממגוון תחומים, מטופלים שסיפרו על הסיוע שקיבלו וכן ניסים מחבוש, מנהל אגף הפיקוח על הבנייה והאחראי על נושא הנגישות בעירייה. דוברת העירייה, אביטל רגב קיסר, הרצתה על תקשורת ועל תדמית וכיצד העובדים יכולים לסייע בשיפור תדמיתם.

אורלי וילנאי וגיא מרוז עם צוות עבודה קהילתית ומחזיק התיק, חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן

אורלי וילנאי וגיא מרוז עם צוות עבודה קהילתית ומחזיק התיק, חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן

 

שמוליק בר דאנזאן, חבר המועצה ומחזיק תיק הרווחה: "זו השנה השנייה ברציפות שהאירוע מתקיים ואנו נהפוך אותו למסורת. לא כולם יודעים על פעילות העובדים הסוציאליים ועל מגוון הנושאים שבהם הם מטפלים במסירות – ילדים בסיכון, אוכלוסיות מיוחדות, ניצולי שואה ועוד. היום הזה הוא הזדמנות להוקיר את העשייה המבורכת שלהם ותרומתם לחוסנה החברתי של העיר".

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות: "היה יום מקצועי שממצב את העבודה הסוציאלית במגוון תחומים ובמרכז העשייה העירונית. קיבלנו פידבקים מצוינים על היום הזה מעובדי האגף ואני בטוחה כי הוא יתרום לשירות טוב יותר לתושבים ולרווחתם".

חגית קמפלר, רכזת צוות עבודה קהילתית: "היוזמה ליום הזה הייתה של צוות העובדים הסוציאליים הקהילתיים שחשים כמו יתר העובדים כי הציבור אינו מודע מספיק לעשייתם החשובה ולתפקידיהם של העוסי"ם העוסקים בתחומים שונים ורחבים. מטרתנו היא לעשות את השינוי מבפנים ולעודד את הציבור לשתף פעולה עמנו בתחום הפרט המשפחה והקהילה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר