צעצועים מסוכנים שנתפסו ברחובות (צילום: דוברות המשטרה)
צעצועים מסוכנים שנתפסו ברחובות (צילום: דוברות המשטרה)

רעייתו של הלום קרב מרחובות טוענת: "קולות הנפצים לפני פורים פוגעים בו וגורמים לו לחרדה רבה"

חבר מועצת העיר רחובות, אביב איטח, שלח לראש העיר רחמים מלול מכתב ובו דרישה להגברת נוכחות השיטור העירוני בגנים ציבוריים בשל סכנת הנפצים בימי חג פורים. בעירייה מבהירים כי "תחנת משטרת רחובות פועלות באמצעות השיטור העירוני ובכלל במספר מישורים על מנת לצמצם את התופעה"

פורסם בתאריך: 12.3.19 19:58

-->

משנכס אדר מרבים בנפצים. היום (שלישי) שלח חבר האופוזיציה בעיריית רחובות, אביב איטח, מכתב לראש העיר רחמים מלול, ובו דרישה להגברת נוכחות השיטור העירוני בגנים ציבוריים בשל סכנת הנפצים בימי חג פורים.

במכתבו מפרט איטח: "'משנכנס אדר מרבין בשמחה', ואכן כולנו שמחים ומתרגשים לקראת חג הפורים שבא עלינו לטובה, אך במסגרת היוזמה 'קול הרחובותיים' אני מקבל פניות מתושבי העיר אשר מתלוננים על 'תופעת הנפצים' בגנים הציבוריים. מדובר לרוב בבני נוער אשר מדליקים נפצים (חלקם הגדול מסוכן ואינו חוקי) בגנים ציבוריים ואיתם מגיעות ההשלכות.

קיבלתי מספר רב של פניות והרי כמה דוגמאות: ר', רעייתו של אדם הלום קרב אשר קולות הנפץ פוגעים בו וגורמים לו לחרדה רבה, הורים אשר חוזרים בשעות אחר הצהריים מהצהרונים והחוגים בערבים וילדיהם הקטנים מפוחדים, תושבים אשר להם בעלי חיים והורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

אני דורש בשם התושבים להגביר את הנוכחות של ניידות השיטור העירוני בגנים הציבוריים ברחבי העיר כדי למגר או להפחית את התופעה, וכמו כן לשתף פעולה עם משטרת ישראל כדי לוודא שיש את הכלים והאמצעים להחרים או להרתיע בני נוער ממעשים אלו".

אביב איטח

אביב איטח

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית רחובות ותחנת משטרת רחובות פועלות באמצעות השיטור העירוני ובכלל במספר מישורים על מנת לצמצם את התופעה בעיר. השיטור העירוני ביצע ומבצע אכיפה גלויה וסמויה בנושא. בשבוע שעבר נערך מבצע בו נבדקו עשרות בתי עסק בעיר והוחרמו "צעצועים מסוכנים", ובתי העסק הועברו להמשך טיפול על פי החוק. כמו כן, מדי שנה העירייה מציבה את שוטרי השיטור העירוני, פקחים ועובדי ניידות הביטחון בפארקים בימי חג הפורים למניעת שימוש בנפצים, שוטטות ורעש מטריד".

צעצועים מסוכנים שנתפסו ברחובות (צילום: דוברות המשטרה)

צעצועים מסוכנים שנתפסו ברחובות (צילום: דוברות המשטרה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר