סניף הדואר המרכזי ברחובות (צילום: ניר שמול)
סניף הדואר המרכזי ברחובות (צילום: ניר שמול)

חברת הדואר לא שלחה נציג לדיון המשפטי ותפצה את התובע ב-3,000 שקלים

תושב קרית עקרון תבע את חברת הדואר על כך ששילם עבור טעינת חשמל והפעולה לא הוזנה במחשב. לאחר שאף נציג של הדואר לא הגיע לדיון, זכה התובע בסכום אותו דרש בעבור עוגמת הנפש

פורסם בתאריך: 3.4.19 08:40

-->

בחודש יוני 2018 הגיע תושב קרית עקרון לסניף הדואר בשכונת שעריים, על מנת לשלם עבור טעינה של מונה החשמל הנטען בביתו. לטענתו, הוא קיבל קבלה ללא קוד והדבר יצר לו בעיה מול חברת החשמל. כעבור זמן מה ניגש לסניף דואר אחר לשלם עבור הטעינה, אך נמסר לו שאין אפשרות לבצע את הפעולה מאחר וקיים בחברת החשמל חוב של 200 שקלים. מבירור שעשה התושב עלה כי התשלום הקודם לא הוזן במחשב.

בעקבות הדברים, התושב הזועם תבע את חברת הדואר על עוגמת נפש, בסכום של 3,000 שקלים. ביום ראשון השבוע נערך הדיון בבית משפט השלום ברחובות, בשבתו כבית משפט לתביעות קטנות, אולם אף נציג מטעם חברת הדואר לא הופיע לדיון.

השופטת זהבית אלדר לא אהבה את הזלזול בבית המשפט וציינה: "מועד הדיון נקבע על ידי בהחלטה שניתנה במעמד הצדדים. מאחר והנתבעת זומנה כדין ולא התייצבה, ולאחר שהתובע הצהיר בפניי על אמיתות הנטען בכתב התביעה, ובהתאם לסמכותי הקבועה בתקנות השיפוט בתביעות קטנות, אני מחייבת את הנתבעת לשלם לתובע סך של 3,000 שקלים בצירוף הוצאות משפט בסך 400 שקלים אשר ישולמו בתוך 30 ימים מהיום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר