סיירת הקפה
סיירת הקפה

"סיירת הקפה" חוזרת לפעול בפארקים ברחובות

הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול מפעילה זו השנה השנייה סיירת סטודנטים המציעה לבני הנוער בפארקים קפה כחלופה לאלכוהול

פורסם בתאריך: 12.3.19 07:32

-->

הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות מפעילה זו השנה השנייה את סיירת "הקפה עלינו", קבוצה של כ-14 סטודנטים שהגיעו מהפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני של החברה העירונית, המשרד לקליטת עליה וממכללת פרס. הסטודנטים מסיירים בימי חמישי ברחבי העיר, ובעיקר בפארקים ובגני השעשועים שם נאספים בני נוער, ומציעים להם קפה ושיחה במקום שתיית האלכוהול.

צרוף מתנדבים ומתנדבות ממגזרים שונים באוכלוסייה משתלב היטב עם דרכי הפעולה של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, הכוללים את חיזוק החוסן הנפשי של היחיד, חיבור בין בני נוער ובין מבוגרים משמעותיים בקהילה, וכן מציאת חלופה בריאה לתרבות נגע צריכת האלכוהול בקרב בני הנוער. המתנדבים והמתנדבות הללו הצטרפו להכשרה של סיירת ההורים בנושא סמים ואלכוהול, מניעת התנהגויות סיכון ויצירת אינטראקציה חיובית בהובלתו של רכז סיירת ההורים העירונית גיא הרדוף.

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ויו"ר הוועדה למניעת נגע הסמים ואלכוהול: "חיבור נכון של הכוחות הפועלים בשטח ומציאת האינטרס המשותף, יצר פרויקט יפה שכולו עשייה למען הקהילה. אני מחזק את שילוב הגורמים הרואים לנגד עיניהם העצמה וערבות הדדית".

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול:" הסטודנטים הגרים ולומדים בעיר הם כוח אדם איכותי ומתנדב תוך עשייה משמעותית המעצימה את שני הצדדים. אני שמח על כך שהסטודנטים בחרו ברשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול כגוף המאפשר להם זאת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר