רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

כל הפרטים על התייעלות ותגבור קווי אוטובוסים שונים ברחובות ובנסיעה אל מחוץ לעיר

חבר מועצת רחובות רונן אהרוני, המכהן גם כחבר הנהלת אגד בעיר, מוביל שדרוג ותגבור בקווי התחבורה הציבורית ברחובות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 11.3.19 14:11

-->

בהמשך לשיפור ותגבור מערך התחבורה הציבורית המתבצע בשנים האחרונות ברחובות, חבר הנהלת אגד רחובות וחבר מועצת העיר, רונן אהרוני, מבשר על שיפורים שיחלו לפעול החל מתאריך 17.3.19 במסגרת מענה של 'אגד רחובות' בשיתוף משרד התחבורה לבקשות שונות מוועדי שכונות ותושבי העיר.

להלן רשימת השינויים:

קו 10: קו חדש זה נוצר בכדי לתת מענה לתושבי קרית משה והאזור, להגעה מהירה לאזור הקניון ולבית החולים קפלן. זאת במקביל להורדת עומס האוטובוסים בתוך שכונת חבצלת. קו זה ייצא מבריכת ויסגל דרך שכונת קרית משה, שכונת אפרים, בית משפט השלום, קניון רחובות, עוקף טשרניחובסקי, שכונת חבצלת (שער אחורי) ובית החולים קפלן בשני הכיוונים.

קו 16: התייעלות בקו 16 שנותן שרות לתושבים המבקשים להגיע לבית חולים קפלן ובילו סנטר. הקו ישנה את מסלולו ולא ייכנס לשכונת חבצלת, אלא יגיע ישירות לכניסה הראשית של בית החולים ומשם ישירות לבילו סנטר. בכך יחסוך הקו את זמן הנסיעה.

קו 277: הקו המהיר לתל אביב משתדרג ויתוגבר, ומעתה ואילך ויפעל בכל שעות היום. בנוסף, יוארך מסלולו עד חניון רידינג בצפון תל אביב, דרך רחוב אבן גבירול.

קו 204: הקו יקבל תגבור משמעותי במשך כל שעות היום בחיבור בין העיר רחובות לאזור הקניונים במערב ראשון לציון.

קו 203: הקו ייפתח ויגיע לתחנת הרכבת דרך פארק המדע.

רונן אהרוני: "אני שמח לבשר על התייעלות ותגבור קווי האוטובוס השונים בתוך העיר ובנסיעה אל מחוץ לעיר. ההתייעלות והמענה שלנו הם בזכות הקשר הרציף עם ועדי שכונות ותושבים אכפתיים. אני והצוות נמשיך לעמוד כאן לרשותם הן בנושאי תחבורה ציבורית, מתוקף תפקידי כחבר הנהלה באגד רחובות, והן כמי ששואף לשפר את נושא התחבורה והתשתיות בעיר כחבר מועצת העיר, בשיתוף מנהל אגף תנועה, פיקוח ושילוט ליאור שוקרי וצוות האגף. אני מזמין כל תושב בעיר לפנות אליי בהצעות לשיפור התחבורה ברחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לנה

    מה עם הגברת תדירות קו 18 משכונת רחובות הצעירה לרכבת רחובות וחזרה מרכבת רחובות לשכונת רחובות הצעירה? מדובר בשערוריה! שכונה חדשה עם משפחות צעירות שמנותקת מתחבורה ציבורית. תדירות האוטובוסים מחפירה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר