חגיגת פורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים
חגיגת פורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים

ילדים בעלי צרכים מיוחדים מרחובות זכו לחגיגת פורים מוקדמת שמחה ומרגשת

חגיגת פורים מרגשת ומיוחדת במינה נחגגה במרכז תקוותינו עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. גם ראש העיר ונכדיו השתתפו באירוע אותו יזמה עמותת של"ו, שכלל שלל אטרקציות

פורסם בתאריך: 8.3.19 06:08

-->

ביום רביעי נערכה במרכז תקוותינו ברחובות חגיגת פורים מרגשת ומיוחדת במינה, למשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים. באירוע, שהתקיים ביוזמת עמותת חיוך של"ו לילדים עם צרכים מיוחדים בראשות רייזי קירשנשטיין, ובשיתוף עיריית רחובות, השתתפו כ-500 חוגגים שנהנו משפע של אטרקציות, הופעת קוסם, בובות ענק, תקליטן, דוכני מזון, איפור ומגנטים.

ראש העיר רחמים מלול, שגם לו נכדים עם צרכים מיוחדים, השתתף באירוע עם נכדיו והתקבל בחום ובשירים על ידי הנוכחים. כשנכדיו על ברכיו, אמר מלול כשדמעות בעיניו: "זה נושא שמאוד קרוב ללבי ואמשיך להשקיע בו ככל שצריך".

רחמים מלול ונכדו

 

רייזי קירשנשטיין ורחמים מלול

 

באירוע נכחו גם חברי סיעת 'יש עתיד' בראשות ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, שמסייע רבות לעמותת חיוך של"ו. הוא וחבריו לסיעה, מחזיקת תיק מעמד האישה אוה גור, מחזיק תיק שירותים חברתיים עו"ד שמואל דאנזאן ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות אורית שרגאי, אף חילקו את משלוחי המנות לילדים.

רייזי קירשנשטיין וחברי סיעת 'יש עתיד'

עמותת חיוך של"ו ממשיכה בפעילותה למען ילדים עם צרכים מיוחדים בפורים ובכל השנה, ומזמינה את המשפחות להגיע למסיבת האימהות שתיערך בקרוב, ושאליה אפשר להירשם דרך המייל הדוא"ל: [email protected]

חגיגת פורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים

חגיגת פורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר