פנחס הומינר
פנחס הומינר

מיזם חברתי חינוכי ברחובות: תלמידי התיכונים יתרמו מוצרים לנזקקים לקראת פסח

במסגרת יוזמה של פנחס הומינר ואופיר אזרד, בשיתוף זהר בלום ואגף החינוך, יירתמו תלמידי התיכונים ברחובות לסייע לנזקקים באיסוף מוצרי מזון

פורסם בתאריך: 6.3.19 07:52

-->

ברחובות יוצאת לדרך יוזמה חינוכית – חברתית בהובלת מחזיק תיק הכספים פנחס הומינר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום והפעיל החברתי אופיר אזרד, מספר 2 ברשימתו של הומינר.

כבר לפני הבחירות הצהיר הומינר כי בכוונתו להוביל ביחד עם אזרד מיזם עירוני בשיתוף בתי הספר, שבמסגרתו יחונכו התלמידים לערכי הנתינה ויסייעו לחלשים שבחברה. כעת, לקראת חג הפסח הקרב ובא, המיזם יוצא לדרכו וכל בתי הספר התיכוניים בעיר הוזמנו על ידי אגף החינוך, בהובלת מנהלת האגף אפרת צוקרמן, להשתתף ולסייע.

בין התאריכים 24.3 ל-1.4 כל תלמיד יביא מוצר אחד לבית הספר אותו הוא רוצה לתרום. ב-2.4, ביום המעשים הטובים, תתקיים אריזה בחצר בית הספר ואיסוף כל המוצרים מבתי הספר על ידי אופיר אזרד ואנשיו. ב-3.4 כל בית ספר ישלח מספר קטן של תלמידים לסייע באריזות לחג.

פנחס הומינר: "אני שואף שכל תלמיד יהיה שותף במהלך שנת הלימודים לאיסוף מצרכי מזון. תלמידי התיכונים יצטרפו לאריזה ונחלק את המצרכים, בתוספת תלושים, לנזקקים שבעיר ולאלו שמוכרים על ידי הרווחה בעירייה. אנחנו מרוויחים כאן גם חינוך לערכי נתינה מגיל צעיר, ומצד שני נסייע בפועל לתושבי העיר שנזקקים לשירותי הרווחה".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אני רואה חשיבות ביוזמה המושתתת על הקניית ערכי הנתינה. אני מאמין שהתלמידים יירתמו לכך בהמוניהם ובאמצעותם נסייע באופן משמעותי לתושבי העיר הנזקקים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר