קבוצת פעילים חברתיים מכפר גבירול בפגישה עם בכירים בעירייה
קבוצת פעילים חברתיים מכפר גבירול בפגישה עם בכירים בעירייה

פעילים חברתיים מכפר גבירול נפגשו עם בכירים בעירייה ודנו בדרכים לשיפור חזות השכונה

"כפר גבירול קהילה בשינוי" היא קבוצת פעילים חברתיים חדשה הפועלת במרכז קהילתי חוויות גבירול, במטרה לשפר את איכות החיים בשכונה. יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "התושבים הם המנוע שמחולל את השינוי בשיפור איכות החיים בעיר"

פורסם בתאריך: 4.3.19 09:59

-->

בחודש האחרון פועלת במרכז הקהילתי חוויות כפר גבירול קבוצת פעילים חדשה מקרב התושבים, "כפר גבירול קהילה בשינוי". הקבוצה פועלת בשיתוף רשת חוויות ועיריית רחובות, במטרה לשפר את חזות ואיכות החיים בשכונה. לאחרונה נפגשו חברי הקבוצה המורכבת מתושבים ותיקים וצעירים עם יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר ופרויקטים קהילתיים, רמי מדהלה מנהל אגף השכונות, יוסי כפיר מנהל מחלקת גנים ועיצוב הסביבה, ערן יחיא, מצלא מקום מנהל אגף חזות העיר, ועם הגורמים המקצועיים המקדמים ומלווים את הקבוצה בפעילותה – מנהל מרכז קהילתי כפר גבירול, איתמר הרשקו, והעובדת הסוציאלית הקהילתית נטע לנדאו. חברי הקהילה שנכחו בפגישה היו: מילנה סולומון, מאיה שלתיאל, יפעת קוטץ ומיכל צבי.

קבוצת פעילים חברתיים מכפר גבירול

 

במהלך הפגישה דנו השותפים לעשייה בדרכים לשיפור חזות השכונה, לרבות הצבת ופינוי האשפה, הגברת פעולות הניקיון, טיפול בשטחים ציבוריים, ועוד.

יניב מרקוביץ': "אני מאמין גדול ביוזמות שמגיעות מ'השטח', מהתושבים. התושבים הם המנוע שמחולל לא אחת את השינוי בשיפור איכות החיים בעיר. הפעילות ההתנדבותית של הקבוצה ראויה לכל שבח ושמחתי לשמוע את כל הקשיים שהם העלו, בין היתר מאחר ועל מנת להתמודד עם אתגרים צריך תחילה לאפיין ולתעדף אותם. אין לי ספק שביחד נצליח לתת מענה אפקטיבי לצרכי השכונה. בשלב זה סוכם כי לחלק מהנושאים יינתן מענה מיידי ובמקביל ייקבע סיור צוות בשטח, על מנת לבחון מענים נוספים".

את קבוצת הפעילים מלווה צוות המרכז הקהילתי ועו"ס השכונה, והיא מורכבת כאמור מתושבים ותיקים וחדשים. אחת לחודש נפגשים חברי הקבוצה ודנים בנושאים רבים ומגוונים, שמטרתם בראש ובראשונה לתרום ולשפר את חיי הקהילה בשכונת גבירול. כך למשל, בימים אלו מתארגנת הקבוצה להירתם ל"יום המעשים הטובים 2019", והחליטה כי במהלכו היא תיקח חלק במבצע ניקיון שיתרכז ברחובות הראשיים של השכונה – רחוב דוד אלעזר ורחוב בן גוריון.

איתמר הרשקו, מנהל חוויות גבירול: "במהלך החודש הקרוב יבצעו צוות המתנ"ס וחברי הקבוצה סיורים ברחבי השכונה על מנת לתכנן את הפעילות. במקביל קיימנו את הפגישה עם סגן ראש העיר ומנהלים בכירים בעירייה במטרה לקדם יחד את המטרות. כיף גדול לראות שהשינוי הקהילתי מגיע מתוך הקהילה, מחמם את הלב לראות את ההשקעה והמחייבות של התושבים לתהליך שבו אנו בונים קהילה מעורבת וחזקה. נמשיך לתמוך בכל יוזמה קהילתית ולהיות מעורבים פעילים ומשמעותיים בחיי הקהילה בשכונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר