חילוץ לכוד בשריפה שפרצה ברחוב יעקב ברמן
חילוץ לכוד בשריפה שפרצה ברחוב יעקב ברמן

פרסום ראשון: מנוף הכיבוי של תחנת רחובות בתיקון – מה שעלול להאריך את זמן התגובה במקרה של שריפה ברבי קומות

מנוף הכיבוי של תחנת רחובות, המתנשא לגובה 42 מטרים, תקול ונמצא בתיקון. למרבה המזל קריאה שקיבלו הלילה כבאי התחנה התבררה כפיצוץ בדוד שמש

פורסם בתאריך: 3.3.19 14:09

-->

לפנות בוקר הוזעקו לוחמי האש והחילוץ מתחנת רחובות בעקבות פיצוץ שאירע בבניין מגורים ברחוב בן גוריון בשכונת כפר גבירול. לוחמי האש הגיעו אל הקומה השמינית בבניין וכעבור כמה דקות גילו כי מדובר בפיצוץ דוד שמש שהפעיל את מערכות האזעקה של הכיבוי בבניין.

ל"ערים" נודע כי אחד הכבאים סיפר לשכן בבניין כי היה כאן נס גדול בכך שלא היה מדובר באירוע שריפה, מאחר והמנוף המתנשא לגובה 42 מטרים של תחנת רחובות תקול ולאירוע זומן מנוף מתחנה שכנה, אך זמן הגעתו צפוי היה להיות ממושך.

"מזל שלא היה מדובר באירוע אמת", אומר אחד השכנים. "אני לא רוצה לחשוב איך זה היה נגמר. מפקדי התחנה חייבים לעשות הכל כדי להשמיש את כל הכלים שברשותם, ובמיוחד את המנוף שמציל חיי אדם".

יש לציין כי בשנים האחרונות בניינים רבים ברחובות מגיעים לגבהים משמעותיים, ולא אחת נעשה שימוש במנופים על מנת להשתלט על שריפות בקומות הגבוהות. לפני כשבועיים, ברחוב יעקב ברמן ברחובות פרצה שריפה עם לכודים. צוותי לוחמי אש טיפלו בכיבוי השריפה ואף חילצו באמצעות מנוף צעיר שבדירתו פרצה השריפה.

מתחנת כיבוי רחובות נמסר בתגובה: "המנוף יצא למוסך לצורך תיקון והוא ישוב לפעול בקרוב. יש לציין כי אין כל השפעה בטיפול המבצעי השוטף ובמקרים כאלה אנחנו מסתייעים במנוף מתחנה שכנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר