מימין: אבי קינד, זהר בלום, משה בוגי יעלון ושמואל דאנזאן
מימין: אבי קינד, זהר בלום, משה בוגי יעלון ושמואל דאנזאן

זהר בלום ואבי קינד נבחרו כיו"ר סניף סיעת 'כחול לבן' ברחובות וכמנהל המטה המקומי

מ״מ ראש העיר זהר בלום וחבר המועצה אבי קינד קיבלו רשמית את תפקיד היו״ר ומנהל המטה ברחובות של מפלגת כחול לבן בראשות גנץ ולפיד. בלום: "אני מביע תקווה שבעיר רחובות יתקיימו קמפיינים נקיים והוגנים של כלל המפלגות"

פורסם בתאריך: 28.2.19 19:15

-->

היום (חמישי) פורסם לראשונה באופן רשמי כי מ״מ ראש העיר רחובות, זהר בלום, יכהן כיו״ר סניף כחול לבן ברחובות בראשות גנץ ולפיד. חברו לדרך, חבר המועצה אבי קינד, מונה כמנהל המטה ברחובות.

בשבוע האחרון התקיימו דיונים קדחתניים לתאום בין המפלגות של גנץ, לפיד ובוגי יעלון כדי לאחד בין המנגנונים ולתאם את המשך דרכם כמפלגה אחת – 'כחול לבן'. בין השאר עלה לדיון נושא מינוי יושבי ראש לסניפים ומנהלי מטות ברחבי הארץ. מסתבר שהדיון לגבי סניף רחובות היה קצר במיוחד. לאור ההישג של זהר בלום בבחירות המקומיות האחרונות, שבלט מעל כולם עם יותר מ-11,000 מצביעים, היה ברור לכולם כי בלום, בצוותא עם שותפו לדרך, חבר המועצה אבי קינד, הם האנשים הנכונים והמתאימים למשימה. השניים הספיקו לקיים השבוע מפגש עם שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון ובימים הקרובים הם צפויים לשבת לפגישה אישית עם צמרת המפלגה החדשה.

המטה של כחול לבן ייפתח רשמית כבר בשבוע הבא, כאשר במפלגה מדווחים על מאות אנשים שנרשמו בבקשה להתנדב, לתלות שלטים ולהירתם לקמפיין.

זהר בלום, מ״מ ראש העיר ויו״ר כחול לבן רחובות: ״אני שמח על המינוי ומאמין שכחול לבן תהיה המפלגה המובילה בישראל בשנים הקרובות ותשפר את חייהם של כלל אזרחי מדינת ישראל. באותה הזדמנות אני מביע תקווה שבעיר רחובות יתקיימו קמפיינים נקיים והוגנים של כלל המפלגות ונהווה דוגמה לשאר הערים בישראל. ברחובות קיימת חברות טובה בין חברי כלל המפלגות הארציות ואני בטוח שכך נמשיך״.

חבר המועצה אבי קינד ומנהל מטה כחול לבן ברחובות: ״האיחוד של כחול לבן מרגש ונותן תחושה של תקווה חדשה. אנו מציגים נבחרת מצוינת בהובלת גנץ, לפיד ועוד שני רמטכ״לים לשעבר. אני מתכוון להוביל את הקמפיין בעיר בצורה ממלכתית וראויה. זה הזמן לכל החברות והחברים שמעוניינים לקחת חלק בקמפיין ולחולל שינוי היסטורי להצטרף אלינו״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר