שלט הכניסה לקרית עקרון
שלט הכניסה לקרית עקרון

קרית עקרון מקדמת ומעודדת שוויון מגדרי בסדרת מפגשים לקהל הרחב

במתנ"ס שבשבט בקרית עקרון יתקיימו 8 מפגשים עם מרצים שונים בנושא שוויון מגדרי והטמעתו בתא המשפחתי, בחברה ובקהילה

פורסם בתאריך: 3.3.19 07:51

-->

המועצה המקומית קרית עקרון יזמה והקימה קבוצת הורים ייחודית אשר כל עיקרה הוא קידום והובלה של נושא השוויון המגדרי ביישוב והטמעתו בתא המשפחתי, בחברה ובקהילה. חברי הקבוצה שייקחו בה חלק ייהנו מסדרה של 8 מפגשים מעניינים עם מרצים שונים, שיתקיימו באולם האירועים של מתנ"ס שבשבט, שיהיו פתוחים לקהל הרחב ללא עלות.

לפרויקט הצטרפה אילה אהרוני, תושבת היישוב אשר לומדת וחוקרת את הנושא מקרוב במסגרת לימודי התואר השני שלה, מתוך רצון לשנות את צורת החשיבה וההתייחסות לנושא חשוב זה.

אהרוני: "חשוב לי מאוד שכל אחד יחוש שהוא חלק משמעותי ופעיל בתוך הקהילה. ידעתי כי ראש המועצה חובב צברי בעד חברה וקהילה מגובשת, בעד שוויון, שיכול להשפיע, להביע את דעתו לתרום ולהתנדב ואני שמחה שהפרויקט קורם עור וגידים וכבר יוצא לדרך".

חובב צברי, ראש המועצה: "אני מזמין את כל התושבים לקחת חלק בנושא חשוב זה. אני מאמין כי על כל אחד מאתנו חלה האחריות ליצור חברה שוויונית, מאוזנת וטובה יותר. אשמח לראותכם מעורבים ושותפים".

מפגש ראשון בסדרה יתקיים ביום ראשון ה-3.3 במעמד ראש המועצה צברי וענת ליבנה, יו"ר איגוד היועצות למעמד האישה ברשויות המקומיות, אשר גם תעביר את ההרצאה הראשונה בסדרת המפגשים.

יתר המפגשים יתקיימו אחת לשבועיים בין השעות 20:00-22:00 בתאריכים הבאים: 27.3, 10.4, 1.5, 15.5, 29.5, 12.6, 26.6. הנושאים אשר ילמדו בהמשך הם: שיפור מיומנויות של תקשורת בין אישית, קונפליקטים בין הגבר לאישה, הקשר המשפחתי, זוגיות, זכויות ילדים, על מי מוטלת האחריות בהכנת שיעורי הבית, שוויון חברתי במוגבלויות, רשתות חברתיות הסכנות הטמונות ברשתות לבן ולבת, ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר