עו"ד שמואל דאנזאן בטקס חלוקת תעודות ההסמכה
עו"ד שמואל דאנזאן בטקס חלוקת תעודות ההסמכה

עשרות עורכי דין מרחובות קיבלו את תעודות ההסמכה מחבר מועצת העיר

עשרות עורכי דין צעירים מרחובות קיבלו תעודות הסמכה בטקס חגיגי בירושלים. עו"ד שמואל דאנזאן, מחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית רחובות, חילק את התעודות למוסמכים ממחוז המרכז כנציג הלשכה

פורסם בתאריך: 26.2.19 07:56

-->

בטקס חגיגי שנערך אתמול (שני) בירושלים, קיבלו 600 עורכי דין את התעודות המעידות על כך שהם סיימו את הסמכתם, ובהם עשרות תושבי רחובות שסיימו את המסע הארוך שכלל לימודים, סטאג' ומבחנים.

הטקס נפתח בנאום של ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, שנבחר כמחליפו של אפי נווה עד לבחירות הבאות לראשות הלשכה. נציגות רחובותית הייתה גם בקרב מחלקי התעודות, כאשר עו"ד שמואל דאנזאן, מחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית רחובות, חילק את תעודות ההסמכה למוסמכים ממחוז המרכז כנציג הלשכה וכמי שמשמש כיו"ר ועדת ביטוח לאומי במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, ובעל משרד המתמחה במיצוי זכויות.

עו"ד דאנזאן: "כיף לקבל עורכי דין חדשים ללשכה. מאז שאני נכחתי במעמד הזה כמקבל תעודה יצאתי לדרך של התפתחות ואתגרים ואני מאחל לכל מי שקיבלו היום תעודה דרך מלאת עניין. חלוקת התעודות הפעם היא בסימן הבחירות ללשכת עורכי הדין. אני מאחל הרבה הצלחה לראש הלשכה אבי חימי ומקווה שהוא ייבחר לקדנציה נוספת".

משמאל: עו"ד שמואל דאנזאן ועו"ד אבי חימי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר