סניף טיפת חלב בקרית משה
סניף טיפת חלב בקרית משה

קווי הטלפון של טיפת חלב בקרית משה מנותקים והתושבים נותרים ללא מענה

קווי הטלפון בסניף טיפת חלב בשכונת קרית משה מנותקים מאז חודש נובמבר והתושבים אינם יכולים ליצור קשר ולקבוע תורים באופן מסודר. משרד הבריאות: "אנו תקווה שהתקלה תטופל ממש בימים אלה"

פורסם בתאריך: 25.2.19 08:45

-->

תושבים בשכונת קרית משה והסביבה מתלוננים על כך שקווי הטלפון בסניף טיפת חלב שבשכונה אינם מחוברים מאז חודש נובמבר וכי לא ניתן לקבוע במקום תורים בצורה מסודרת. האחיות, שנאלצות לעבוד בלי טלפון, משתמשות בסלולריים הפרטיים שלהן במקרה והן צריכות ליצור קשר, אלא שהורים המנסים ליצור קשר עמן לא יכולים לעשות זאת, מאחר והאחיות חוסמות את הקו הפרטי שלהם מסיבה מובנת.

אם מהשכונה מספרת: "לי כאשה עובדת אין אפשרות להגיע למרפאה כדי לקבוע תורים, ובעצם אין לי עם מי לדבר. מעבר לזה, צריך לחשוב גם על תרחישים קשים יותר. אם יקרה שם אסון, חס וחלילה, כמו שריפה או תינוק שיתעלף אחרי חיסון, והפלאפון הפרטי של האחות בדיוק יהיה בלי סוללה, מה יעשו אז?".

בבדיקה שערכה מערכת "ערים" עלה כי קווי הטלפון אכן מנותקים ואין איך ליצור קשר עם הסניף מרחוק. על כן, הגענו פיזית לסניף ושם גילינו טכנאי של חברת בזק, שאישר בחביבות כי אכן ישנה בעיה וכי אין במקום שיחות נכנסות או יוצאות. משום מה, האחות במקום נלחצה מנוכחותנו ומיד התקשרה, בסלולרי הפרטי שלה כמובן, למאבטחים שיוודאו שאנו עוזבים את המקום לאלתר.

ואכן, ביציאה מהסניף כבר חיכה כוח ביטחון שכלל שני שוטרים וקב"ט של משרד הבריאות. הקב"ט התעקש שהייתה במקום הפרת סדר, ורק השוטרים הבינו במהרה כי בסך הכל הגיעו למקום עיתונאים שניסו להבין מתי תטופל הבעיה שמטרידה את תושבי האזור.

בינתיים הקווים בסניף עדיין לא חזרו לעבוד, אבל דבר אחד בטוח: משרד הבריאות והעובדות יגנו על המקום כמו על בסיס צבאי.

כוח האבטחה שנשלח לטפל ב"הפרת הסדר"

תגובת משרד הבריאות: "אכן ידוע לנו על תקלה בטלפוניה בתחנה זו. התקלה בטיפול מזה כחודש וחצי מול ספק השירות, בזק בינלאומי. טכנאי של ספק השירות נמצא בתחנה ובדק את התקלה ואנו תקווה שהתקלה תטופל ממש בימים אלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

2 תגובות
  1. לא רלוונטי

    תגידו? רק אני מסיק פה זלזול בוטה בתושבים מצד משרד הבריאות?

  2. תושב קרית משה

    תודה רבה לשאול צגהון שטיפל בבעיה , הצבעה שלי לא הייתה לשווא

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר