מימין: הילה חומרי קצב, מוסי רז, איטל בציר אלשיך, אסף אל בר, תמר זנדברג, ורד הורניק, מיכל רוזין ואילן גלאון (צילום: טל אלשיך)
מימין: הילה חומרי קצב, מוסי רז, איטל בציר אלשיך, אסף אל בר, תמר זנדברג, ורד הורניק, מיכל רוזין ואילן גלאון (צילום: טל אלשיך)

פרסום ראשון: למרות ניסיונות למנוע את השתתפותה של יו"ר סיעת מרצ תמר זנדברג ב"שבתרבות" ברחובות, האירוע ייערך כמתוכנן

גורמים ניסו למנוע את השתתפותה של יו"ר סיעת מרצ, תמר זנדברג, באירוע שבתרבות שיתקיים בשבת הקרובה ב"יד לבנים" ברחובות. לאחר לחצים מצד איטל בציר אלשיך, יו"ר "רחובות חופשית -מרצ", הוחלט לקיים את האירוע כמתוכנן. שי גליק, מנכ"ל "בצלמו" שהיה זה שפנה בעניין לעירייה: "מאז ומתמיד מקפידים שבתי יד לבנים לא יהפכו למקומות מפלגתיים, אלא יהיו במה להורים שכולים מכל צדי המתרס"

פורסם בתאריך: 14.2.19 17:58

-->

ביממה האחרונה ניסו גורמים למנוע את השתתפותה של יו"ר סיעת מרצ, תמר זנדברג, באירוע שבתרבות שיתקיים בשבת הקרובה (16.2, שעה 11:00) ב"יד לבנים" ברחובות, בהנחיית העיתונאי איתן דנציג.

לאחר לחצים מצד איטל בציר אלשיך, יו"ר "רחובות חופשית -מרצ", לקיים את האירוע כמתוכנן, ברגעים אלו התקבלה החלטה כי האירוע אכן יתקיים בהשתתפותה של זנדברג.

איטל בציר אלשיך, יו"ר "רחובות חופשית מרצ": "בשעות האחרונות פעלנו לביטול ההחלטה שלא להזמין את תמר זנדברג. לשמחתנו, העירייה קיבלה את עמדתנו לאור הצגת הטיעונים המרכזיים, שקיום אירוע כמו שבתרבות נחשב לאירוע שבשגרה בכל הערים ולכן יש לקיימו על פי הפורמט הקבוע גם בעירנו. למרות גורמים שרצו לחבל ולמנוע את הגעתה של זנדברג, התעקשנו שיש לתת במה ולא לפגוע בחופש הביטוי. אני רוצה להודות לראש העיר שהיה קשוב לרחשי הציבור ולצרכיו. אנו מזמינים את הציבור שרוצה לתמוך בחופש הביטוי לבוא ולהגיע לפני השעה 11:00 כדי לשמור מקומות באולם".

שי גליק, מנכ"ל "בצלמו" – ארגון זכויות אדם ברוח יהודית, שהיה זה שפנה בעניין לעירייה, מסר בתגובה: "מאז ומתמיד מקפידים שבתי יד לבנים לא יהפכו למקומות מפלגתיים, אלא יהיו במה להורים שכולים מכל צדי המתרס. צר לנו שעיריית רחובות מאפשרת ערב בחירות ליו"ר מר"צ להשתמש במקום ככנס בחירות, ולראיה יו"ר מר"צ פרסמה זאת כאירוע מפלגתי נטו ולא כאירוע תרבות. ארגון בצלמו ימשיך להיאבק למען זכויות האדם של אזרחי ישראל, משפחות שכולות ונפגעי טרור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר