מימין: ד"ר מרה קנבל, אביבה חלבי ואוה גור
מימין: ד"ר מרה קנבל, אביבה חלבי ואוה גור

כינוס ראשון וחגיגי לשנת 2019 של הפורום לקידום מעמד האישה נערך ברחובות

באירוע נפרדו מחברת המועצה לשעבר, ד"ר מרה קנבל, וקידמו בברכה את חברת המועצה אוה גור, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה

פורסם בתאריך: 14.2.19 09:10

-->

השבוע נערך לראשונה בשנת 2019 כינוס חגיגי של פורום מעמד האישה ברחובות. בכינוס השתתפו למעלה מ-40 נשים מובילות בעיר – ראשות ארגוני הנשים ברחובות, מתנדבות ובוגרות קורסי המנהיגות של הפורום. במעמד האירוע נערכה פרידה רשמית מחברת המועצה לשעבר ד״ר מרה קנבל, שעד לבחירות האחרונות כיהנה כיו"ר הפורום לקידום מעמד האישה בעיר וכמחזיקת תיק קידום מעמד האישה, ופרשה מהמועצה לאחר 20 שנות עשייה ציבורית ברחובות.
ד״ר קנבל סיפרה שתמשיך להיות חלק פעיל בפורום: "מזה כ-8 שנים אני עובדת בצוות עם אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, בעשייה משמעותית לנשות העיר. קיבלנו הערכה ברמה הארצית והעירונית. אני מאושרת לראות את העשייה שנעשתה וכל זה בזכותכן. אני מודה לחברות הפורום, אמשיך לקחת חלק ולהיות פעילה בפורום".

במעמד האירוע נכנסה לתפקידה חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו"ר הפורום הנוכחית. היא הציגה את חזונה להמשך עשייה עירונית לקידום נשות העיר רחובות והודתה לד״ר מרה קנבל על העשייה לאורך השנים.

חברת המועצה אוה גור: ״אני שמחה לראות קבוצה כל כך גדולה של נשים פעילות, תורמות ועושות לטובת הקהילה. אני רואה בפורום למעמד האישה מקום בעל מגוון רחב של פעילויות שנשים יכולות לאתגר את עצמן ולקדם את עצמן באופן אישי ומקצועי. אני מאחלת לפורום לקידום מעמד האישה ולנשות רחובות להמשיך לקדם את עצמן כל אחת בדרכה בשילוב עם עשיה ציבורית״.

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר למעמד האישה, סקרה את הפעילות בשנת 2018 והרחיבה על התוכניות לשנת 2019, ביניהן אירוע יום האישה אשר יתקיים ב-26.2.19 בהיכל התרבות העירוני, ועל מגוון הקורסים שיתקיימו בפורום במהלך הרבעון בקרוב: "במסגרת יום האישה הבינלאומי אנו נעניק ל-70 נשים משפיעות מהעיר תעודת הוקרה על התנדבותן לטובת רחובות. הפורום לקידום מעמד האישה מקדם מגוון רחב של פעילויות לנשים ולפיתוחן באופן אישי ומקצועי בשילוב עם עשיה ציבורית״.

לפרטים והרשמה ניתן לפנות לטל': 089352419 או 086490847.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר