גור כלבים (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

הכה את הוריו, השליך גורי כלבים מהחלון, גרם למותו של אחד מהם וירצה רק עשרה חודשי מאסר בפועל

תושב רחובות שתקף את הוריו וזרק חמישה גורי כלבים מחלון ביתם לא יישב אפילו שנה במאסר. עורך דינו ירון פורר: "בית המשפט התחשב במצבו הנפשי המורכב"

פורסם בתאריך: 12.2.19 08:15

-->

בחודש ספטמבר 2018 פורסם ב"ערים" סיפור מזעזע על צעיר כבן 20 מרחובות שתקף את הוריו וגרם למותו של גור כלבים, לאחר שהשליך אותו מהחלון. בכתב האישום עלה כי הצעיר התגורר ברחוב הרב נדב דוד עם משפחתו. באותו מקרה אחז הבן בצווארה של אמו, בעט בה והכה בה באגרופים בידיה. לאחר מכן השליך מחלון הבית חמישה גורי כלבים בני עשרה ימים בלבד. אחד מהגורים אושפז אך לא הצליח לשרוד את חבלת הראש הקשה והווטרינר העירוני ד"ר אבי צרפתי נאלץ לבצע בו המתת חסד.

במקרה נוסף תקף הצעיר את אביו בכך שהפילו לרצפה, נטל מהמטבח סכין והתקדם לעברו תוך שאחותו הקטינה ואמו אוחזות בו ומנסות למנוע ממנו להגיע אל האב. במקרה אחר, בעקבות ויכוח בין הבן ואמו, היכה הבן את אביו בפניו תוך שאמו מנסה להפריד ביניהם. בנסיבות אלה נפלה ונשברה כוס זכוכית ואז נטל הבן את אחד השברים וחתך את אביו בצווארו.

כתב האישום ייחס לו סעיפים של תקיפה סתם, הריגת בעלי חיים, התעללות בבעלי חיים, ועוד. בפסק הדין קבעה סגנית בית משפט השלום ברחובות, אפרת פינק, כי הנאשם ירצה עשרה חודשי מאסר בפועל שינוכו מאז יום מעצרו, כך שבעוד כחודשיים צפוי הצעיר להשתחרר.

עו"ד ירון פורר, שייצג את הנאשם, אמר ל"ערים": "בית המשפט הקל בעונשו של מרשי מתוך התחשבות במצבו הנפשי המורכב. מרשי בחור צעיר שהודה והביע חרטה על מעשיו. חוות הדעת הפסיכיאטריות שהונחו בפני בית המשפט הצביעו על רקע נפשי מורכב וקשה מהיותו צעיר. אני שמח שבית המשפט גילה במלאכת גזירת הדין הן חמלה והן אנושיות כלפי הנאשם, שכן אחרת הוא היה צפוי לעונש מאסר ארוך לעומת זה שנגזר עליו בפועל".

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר