רחמים מלול בפאנל ראשי ערים ותיקים
רחמים מלול בפאנל ראשי ערים ותיקים

רחמים מלול: "ראש עיר שהקדנציות שלו לא מוגבלות יכול להוביל תכנון עתידי לעיר לטווח רחוק"

ראש העיר רחמים מלול הוביל הבוקר פאנל של ראשי ערים ותיקים בוועידת התאגידים העירוניים באילת. בין היתר ציין: "אחד היתרונות של ראש עיר ותיק הוא שהוא בוחר במהלך השנים את האנשים הכי נכונים״

פורסם בתאריך: 7.2.19 11:39

-->

באילת נערכת כעת (חמישי) ועידת איגוד התאגידים העירוניים ״משנים מציאות״, בנוכחות ראשי ערים ובכירי התאגידים העירוניים מכל הארץ. נציגי העיר רחובות שנסעו לוועידה: ראש העיר רחמים מלול, סגנו ומחזיק תיק חזות העיר, עו״ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל החברה לפיתוח רחובות, ניסים סלמן, וממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית, איציק עובדיה. הארבעה ניצלו היטב את הכנס כדי להתעדכן מקצועית. מלול ומרקוביץ' בדקו מתקני מחזור ופסולת חדשים, וכולם התרשמו יחד מאלמנטים נוספים של עיר חכמה לצורך תגבור השירותים בתחום זה ברחובות.

בנוסף, האזינו הארבעה להרצאות על הסכמים קיבוציים בתאגידים עירוניים, אחריות נושאי משרה בתחומים שונים, ועוד. בין לבין הם נכחו בטקס הענקת תעודת הוקרה מיוחדת לשרת המשפטים, איילת שקד.

הבוקר הוביל מלול פאנל ראשי עיר ותיקים בנושא ״הישרדות בג׳ונגל העירוני״, על הניסיון הנדרש כדי למלא את התפקיד בהשוואה לראשי ערים חדשים. בפאנל שהנחתה קרן מרציאנו מערוץ 12, השתתפו גם פיני בדש, ראש מועצת עומר, מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה, ויעלה מיקליס ראש עיריית יהוד.

רחמים מלול, יעלה מקליס ופיני בדש

 

בדבריו בפאנל השווה מלול בין ראש עיר צעיר לוותיק ואמר: ״ראש עיר ותיק אחרי קדנציה אחת או שתיים ממשיך לבנות את החזון שלו ולנהל את העיר מתוך הניסיון ו״חוכמת ההמונים״ שהוא רכש. מצד שני צריך תמיד להזרים דם חדש למערכת ויכולים להיות מועמדים חדשים שיש להם רעיונות חדשים וכדאי ליישם אותם. ראש עיר שהקדנציות שלו לא מוגבלות יכול להוביל תכנון עתידי לעיר לטווח רחוק לעשר ועשרים שנה. אחד היתרונות של ראש עיר ותיק הוא שהוא בוחר במהלך השנים את האנשים הכי נכונים״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר