כך נראה הפח בפארק החדש שעדיין לא נפתח בשכונת רחובות החדשה

הפארק החדש בשכונת רחובות החדשה עדיין לא נפתח, אך התושבים כבר מבלים בו ומשאירים אחריהם זוהמה

תושבים טוענים כי בגן המשחקים החדש שבשכונת רחובות החדשה (רחוב מקס שיין פינת ראול ולנברג), הפח עולה פעמים רבות על גדותיו. העירייה מצידה אינה יכולה לקחת אחריות על המקום, שעדיין מוגדר כאתר בנייה של חברת אזורים

פורסם בתאריך: 28.1.19 09:18

-->

תושבים טוענים כי בגן המשחקים החדש שבשכונת רחובות החדשה (רחוב מקס שיין פינת ראול ולנברג), הפח עולה פעמים רבות על גדותיו. לדברי תושבת השכונה, כשהתקשרה למוקד 106 בנוגע לפינוי הפח ענו לה כי גן המשחקים באחריות חברת 'אזורים'.

כך נראה הפח בפארק החדש שעדיין לא נפתח בשכונת רחובות החדשה

כך נראה הפח בפארק החדש שעדיין לא נפתח בשכונת רחובות החדשה

 

בבדיקה שערכנו ב"ערים" עולה כי הפארק אכן עדיין תחת אחריותה המלאה של חברת אזורים, שלמעשה עדיין לא סיימה את בנייתו ועל כן הוא מוגדר גם בימים אלו כאתר בנייה.

גורם בעירייה הסביר: "כמו בכל אתר בנייה, עד שהמקום לא מקבל את כל האישורים הנדרשים מטעם העירייה, הוא אינו נחשב כ'פתוח' ואינו תחת האחריות של העירייה. גם במקרה הזה הפארק עדיין בשלבי בנייה ולצערנו החברה לא גידרה אותו באופן שימנע מתושבים להיכנס אליו. מדובר בסכנה, שכן עדיין מדובר באתר בנייה, גם אם נראה שהוא כבר מוכן, וכמובן שגם אין ביטוח במידה ומישהו ייפגע בו. בהתאם לזאת, גם שירותי העירייה כמו פינוי זבל עדיין לא נעשים בפארק בצורה מסודרת, שכן המקום עדיין לא מוגדר כשטח שהועבר לטיפול העירייה, אלא כשטח בנייה של חברת אזורים".

חברת מועצת רחובות ותושבת השכונה, עו"ד קארין ברגינסקי, נחשפה גם כן לתלונות התושבים בדבר הלכלוך בפארק, ודאגה לריקון הפחים. בנוסף, קיימה הבוקר (שני) ברגינסקי סיור במקום עם פועלים של חברת 'אזורים' וציינה: "הפארק עדיין מוגדר כאתר בנייה, טרם הסתיימה הבנייה ובוודאי שטרם ניתנו אישורים הנדרשים לפתיחתו. נפגשתי הבוקר עם הפועלים ויוצבו שלטים. באחריותנו ההורים לדאוג שילדנו לא ייכנסו לפארק כי הסיכון גבוה ומיותר לציין כי אם חלילה יקרה אירוע – אין ביטוח. הנושא בטיפול ובתקווה כי בקרוב ייפתח הפארק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר