משמאל: פרחיה סרוסי ולילי פרג
משמאל: פרחיה סרוסי ולילי פרג ז"ל

הסוף הטראגי: נמצאו גופותיהן של פרחיה סרוסי הרחובותית ושל אחותה לילי פרג בחצר בנה של פרחיה שחשוד במעשה. קרוב משפחה: "הרוצח – לא בן אנוש"

המשטרה בארגנטינה איתרה את גופותיהן של פרחיה סרוסי ולילי פרג בעומק של כמטר וחצי בחצר ביתו של גיל פרג, בנה של פרחיה, שנעצר בחשד לרצח. קרוב משפחה: "לבנו נשבר. זה רוע מזוקק שמרתיח את הדם"

פורסם בתאריך: 27.1.19 07:42

-->

גופותיהן של שתי האחיות הישראליות שעקבותיהן נעלמו לפני כשבועיים באזור העיר מנדוסה שבמערב ארגנטינה, פרחיה סרוסי, תושבת רחובות, ולילי פרג, תושבת אוסטרליה, אותרו בחצר ביתו של גיל פרג, בנה של פרחיה. כך אישרה בלילה שבין שבת לראשון משטרת מנדוסה. על פי המשטרה המקומית, הגופות אותרו בפינת מתחם המגורים של גיל. באתר בנייה סמוך לבית נמצא שק בטון עם דם, בנוסף לחולצה עם כתמי דם. הגופות עצמן נמצאו בעומק של כמטר וחצי והמשטרה נאלצה לעשות שימוש בכלבי גישוש ובטרקטורים.

קרוב משפחתן של האחיות, אמנון שריג, פרסם בפייסבוק פוסט לאחר חצות ובו נאמר: "פרחיה ולילי אינן איתנו. קיבלנו את הידיעה הקשה היום. מצאו את גופותיהן, וגלעד, בנה של פרחיה, החשוד היחיד ברציחתן. לבי נשבר. ליבנו נשבר. תודה לכל המנחמים. טרגדיה בסדר גודל תנ"כי שאי אפשר להכיל, שאסור להכיל. רצח שאולי אף פעם לא נדע למה, ורוצח שגדע את חייה של אמו הורתו ושל דודתו שכל פשעה היה שבאה לבקר אותו – עומד איתנו יומיים אחרי כמטר מתלולית החצץ תחתן קבר את אמו ודודתו, מסתכל למשה ולי בעיניים וכאילו כלום. לא מצמוץ, לא רגש, לא בן אנוש. רוע מזוקק שמרתיח את הדם. רוע מזוקק שמרתיח את הדם".

עוד לפני מציאת הגופות פרסם שריג פוסט אחר שבו נכתב, בין היתר: "כולם שואלים אותי מה דעתי על היעלמות אחיותיו של משה גיסי. לכל אחד מותר להביע דעה. אז הכל לכאורה כמובן. אני מכיר את לילי ופרחיה כארבעים וחמש שנה. לא היכרות קרובה כי ביתי כבר שלושים שנה בארה"ב, לילי באוסטרליה פרופסורית חכמה ובנאדם מדהים וחם, ופרחוש, כך אני מכיר אותה מאז, עובדת במס הכנסה אבל גם הייתה שוטרת. פגשתי את גלעד פעמיים. פעם אחרונה שראיתי אותו היה עסוק במעבר לגן חובה אז כאדם בוגר, זו פעם ראשונה. וגם האחרונה. אני לא סובל אותו. איש רע. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אדם, אולי יותר מדי, עוזר לזקנה לחצות רחוב גם היא לא רצתה להגיע לצד ההוא.

"לא פגשתי אדם בגלעד. פגשתי רוע. ללא ספק הוא מבריק. תואר שני מהטכניון בפיזיקה שהוא אוחז, זה הרבה מעל היכולות שלי, אבל לדבר על פתרון משוואות שרדינגר אני יכול. ואפילו פתרתי, ומי שיודע משהו על פיזיקה, מכיר את החתול של שרדינגר. והוא גלעד טוען שהוא אוהב חתולים לכן הבאתי אותו לחתול של שרדינגר. הוא לא אוהב חתולים. הוא לא אוהב כלבים. אני אוהב חתולים. אשתי אוהבת חתולים. יש לנו תשעה בבית. אני יודע מי אוהב חתולים ולצערי גלעד לא. אז למה הברבורים הלא פוסקים על חתולים? מה הם מסתירים? למה הוא מתחבא תחת שמיכת סירחון של פגרי חתולים אצלו בחירבה שבה הוא גר? מה הסירחון מכסה? לא יתכן, פשוט לא יתכן שפרחוש שרצה לשטוף ידיים אחרי שלחצה יד, ישבה, לפי טענתו, 10 שעות בטינופת המצחינה במרכז הר הזבל שגלעד קורא לו בית. לא עולה על דעתי שלילי, העדינה, תשב עשר שעות בחום של ארבעים מעלות ליד חתול מרקיב. לא. הוא בעיני, שקרן. שקרן פתולוגי. לכאורה.

"גלעד דיבר איתי לבד, אחד על אחד. קניתי את אמונו המאוד מצומצם, לכמה דקות. למחרת כבר לא פתח לי את הדלת. אתה יכול לחוש את המהירות המטורפת שבראש שלו מתגלגלים דברים. מה הוא מסתיר? למה הוא מסתיר? למה הוא משקר לי בפנים על זוטות שאני מעלה מהעבר שלו ושל משפחתו? שביררתי ומצאתי כנכונים?

"המשפחה המורחבת חשבה שהוא איזה מסכן מבולבל, גאון משובש שחי עם חתולים באיזה חור ופיתה את אמו לבוא לבקר אותו מסיבותיו שלו. ולילי, אוי לילי, נגררה לטיול שאני עדיין מקווה, לא היה האחרון. כל כך אוהבת טיולים ונופים, חרשה את כל אוסטרליה, מקום די גדול לחרישה.

"תודה לכל מי שתמך ועוד כנראה יצטרך לתמוך בילדיה של פרחיה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר