הטרדה מינית (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

הילדה בת ה-5 הגנה בגופה על האם מבן הזוג

גזר דין שניתן לתושב רחובות שהכה ואיים על בת זוגו במספר מקרים, חושף כיצד הילדה הקטנה מנעה ממנו להשליך על האם כסא מפלסטיק

פורסם בתאריך: 4.2.19 08:33

-->

בבית משפט השלום ברחובות ניתן גזר דין כנגד תושב העיר כבן 40 שהורשע על פי הודאתו בכתב אישום שכלל סעיפי איומים ותקיפת בת זוג שהתרחשו על פני כמה שנים.

מגזר הדין עולה כי בחודש ספטמבר 2015 הנאשם שב מבית הכנסת ותקף את בת זוגו בכך שהצמיד את גופה למקרר והכה אותה בידיה וברגליה. במקרה אחר, שהתרחש בחודש ינואר 2017, האישה ישבה בסלון הבית, אז הנאשם ניגש אליה והכה בידה. המתלוננת קמה ממקומה ואז הוא הכה בה במכת אגרוף בראשה.

ביום 12.6.2017, בסמוך לשעה 22:00 בלילה, שהו הנאשם ובת זוגו בבית, ביחד עם בנותיהם הקטינות בנות 5 ו-6. בת הזוג חיממה אוכל והנאשם בתגובה הביע את מורת רוחו ואמר לה: "למה חיממת את האוכל כל כך הרבה זמן?". היא בתגובה אמרה לו כי הוא יכול היה לחמם את האוכל לעצמו. בתגובה, זרק הנאשם את הסיר עם האוכל שהכינה לכיור. מיד לאחר מכן אמר לה כי במידה ותתקשר להוריו הוא ישחט אותה, והרים כיסא פלסטיק באוויר לכיוונה. בשלב זה הילדה בת ה-5 נעמדה בין אביה לאמה, ובתגובה הוא הוריד את הכיסא. האמא הזעיקה למקום את כוחות המשטרה והנאשם יצא מן הבית.

לפי הסדר טיעון, נשלח הנאשם לתסקיר מבחן ובסיומו הוחלט לגזור עליו 6 חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי לתקופה של 6 חודשים ופיצויים למתלוננת בסך 3,000 שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר