התור במשרד הרישוי ברחובות
התור במשרד הרישוי ברחובות

מנפלאות משרד הרישוי ברחובות: הסניף נפתח ב-45 דקות איחור

עשרות תושבי רחובות שהגיעו לסניף משרד הרישוי שבקניון נאלצו לחכות 45 דקות תמימות מעבר לשעת הפתיחה הרשמית של הסניף, עד להגעתן של עובדות המשרד

פורסם בתאריך: 22.1.19 08:28

-->

עשרות תושבי רחובות שהגיעו אתמול בבוקר (שני) לסניף משרד הרישוי שבקניון נאלצו לחכות 45 דקות תמימות מעבר לשעת הפתיחה הרשמית של הסניף, עד להגעתן של נציגות משרד הרישוי.

גיל, תושב העיר העובד במכון ויצמן, נאלץ לעמוד מול דלתות הסניף הסגורות במשך כשעה. ל"ערים" הוא סיפר: "הגעתי לכאן בהתאם לשעות קבלת הקהל שמצוינות באתר משרד התחבורה. על פי כל הפרסומים המקום נפתח בשמונה בבוקר, אלא שאני ורבים אחרים נתקלנו רק בשומר ובדלתות סגורות. כששאלנו את השומר לפשר הדבר הוא אמר שהוא בעצמו לא יודע למה הסניף עדיין סגור. אפילו שתי פקידות מהעירייה שעובדות כאן נאלצו לחכות לנציגות משרד הרישוי שהגיעו רק ב-8:45. כל זאת ללא שום הסבר.

"היחיד שהגיע בזמן זה השומר, שהיה באמת בסדר גמור, אבל גם היה די חסר אונים. אנשים עמדו כאן דקות ארוכות ולא מעט התייאשו והלכו. הייתה כאן אישה נכה ואנשים מבוגרים, ומכיוון שאין כיסאות בחוץ וכולנו נאלצנו לעמוד, לפחות סידרו להם כיסאות. בסופו של דבר כנראה שלחו לכאן מישהי מסניף אחר והיא פתחה למעשה את המשרד, אבל זה היה כאמור באיחור גדול מאוד. לא יכול להיות שמשרד ממשלתי לא נפתח בזמן. זה פשוט תמוה, זה לא תקין וזו חוצפה. מן הראוי לפחות ליידע את האנשים או לדאוג שיהיה כאן מישהו שיודע משהו".

תגובת משרד התחבורה: "משרד הרישוי בקניון רחובות פועל כיום בתפוקה מלאה ומספק שירות לכל הפונים. בעת שהשר כץ ביקר במקום, הסניף היה סגור לסירוגין. מאז, העירייה בשיתוף משרד התחבורה גיבשו תכנית הפעלה המאפשרת פתיחה רציפה של הסניף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר