מס הכנסה רחובות
מס הכנסה רחובות

מס הכנסה רחובות גילה בביקורת 260 אלף שקלים בהמחאות שלא נרשמו בספרי העסק של גן ילדים

בביקורת של מס הכנסה ברחובות ובסביבה נמצאו צ'קים בסכום כולל של 260 אלף שקלים שלא נרשמו בספרי העסק. הגננת טענה להגנתה שהצ'קים נרשמים בזמן הפירעון

פורסם בתאריך: 15.1.19 13:04

-->

בביקורת שנעשתה בגן ילדים נמצאו צ'קים בסכום כולל של 260 אלף שקלים שלא נרשמו בספרי העסק. הגננת טענה להגנתה שהצ'קים נרשמים בזמן הפירעון. מקרה זה אירע ביום שישי האחרון, במהלך ביקורת ניהול ספרים של מס הכנסה ברחובות ובסביבה, אשר כללה גם את הערים: נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה. בביקורת שנוהלה על ידי פקידת השומה רחובות, עלה כי בקרב 11% מתוך 111 בתי העסק לא נוהלו ספרים כדין.

בחנות למכירת קרמיקה בראשון לציון נמצא שהכנסות מכרטיס אשראי בסכום של 9,700 שקלים לא נרשמו בקופה. בעלת העסק מיהרה לומר למבקרים: "אבי מנהל את הרישומים ואני לא יודעת איך הוא רושם אותם". לעומתה, ספר מיבנה שלא רשם הכנסותיו ביום הביקורת אמר למבקרים: "אני לא יודע למה לא רשמתי".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר